☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Hvad Synes I? > Ny Computer Og Skærm
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 253
Replies: 6
Track Topic
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#1
May 6 2012 06:23am
Hej!
Jeg køber den her computer, i løbet af næste uge. Hvad synes i?
http://topdata.dk/product.asp?product=8262
Regner også med den her
skærm
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=477710
Hvad synes i om den?
kom evt. med nogle forslag til forbedringer til computeren eller skærmen.
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#2
May 6 2012 06:57am
Hvad skal du game?
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#3
May 6 2012 07:41am
Quote (JVL @ 6 May 2012 14:57)
Hvad skal du game?
Lidt forskelligt, men det eneste der lige er sikkert er Diablo 3.
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#4
May 6 2012 07:51am
Quote (Goehns @ 6 May 2012 14:41)
Lidt forskelligt, men det eneste der lige er sikkert er Diablo 3.
min pc fra 2007 der kun har fået nyt graffik kort siden kan ude problemer køre diablo 3 på fuld graffik så det kan den der helt sikkert også
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#5
May 6 2012 08:03am
Quote (Slave @ 6 May 2012 15:51)
min pc fra 2007 der kun har fået nyt graffik kort siden kan ude problemer køre diablo 3 på fuld graffik så det kan den der helt sikkert også
Er sgu godt klar over den kan køre Diablo 3, ville bare lige høre jeres mening om den.
Hustler_franke
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold
:
75.00
#6
May 6 2012 08:09am
Du kunne lave din egen? Så får du den 100 % som du vil have den. Det gjorde jeg. sparet en del penge. ca 2500 kr ved det. Men ellers ser den god nok ud.
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#7
May 6 2012 11:56am
Når det bare er d3 er din skræm fin og computeren skulle da meget gerne kunne trække d3 uden probs ;-) Hvis du var ude i fps spil ville jeg vælge en anden skærm.
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact