d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Synes I? > Ny Computer Og Skærm
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
May 6 2012 06:23am
Hej!
Jeg køber den her computer, i løbet af næste uge. Hvad synes i?
http://topdata.dk/product.asp?product=8262

Regner også med den her
skærm http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=477710
Hvad synes i om den?

kom evt. med nogle forslag til forbedringer til computeren eller skærmen. :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 6 2012 06:57am
Hvad skal du game?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
May 6 2012 07:41am
Quote (JVL @ 6 May 2012 14:57)
Hvad skal du game?


Lidt forskelligt, men det eneste der lige er sikkert er Diablo 3.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 6 2012 07:51am
Quote (Goehns @ 6 May 2012 14:41)
Lidt forskelligt, men det eneste der lige er sikkert er Diablo 3.


min pc fra 2007 der kun har fået nyt graffik kort siden kan ude problemer køre diablo 3 på fuld graffik så det kan den der helt sikkert også :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
May 6 2012 08:03am
Quote (Slave @ 6 May 2012 15:51)
min pc fra 2007 der kun har fået nyt graffik kort siden kan ude problemer køre diablo 3 på fuld graffik så det kan den der helt sikkert også :)


Er sgu godt klar over den kan køre Diablo 3, ville bare lige høre jeres mening om den. :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 6 2012 08:09am
Du kunne lave din egen? Så får du den 100 % som du vil have den. Det gjorde jeg. sparet en del penge. ca 2500 kr ved det. Men ellers ser den god nok ud.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 6 2012 11:56am
Når det bare er d3 er din skræm fin og computeren skulle da meget gerne kunne trække d3 uden probs ;-) Hvis du var ude i fps spil ville jeg vælge en anden skærm.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll