Quote (Bjerre @ May 6 2012 02:33pm)
vil altid anbefale logitech. ved dog ikke hvilket uden usb. men de headsæts jeg har haft med bedst lyd er logi., =)
Oki kender du nogle gode sider hvor man kan købe fra? Helst med E mærke.
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 6 2012 02:57pm)
Hvilket formål er der med headset?
Bare musik. fra min bærbar og min Ipod. Ikke til css eller ander sjov. kun musik. 
Quote (JVL @ May 6 2012 05:54pm)
Er mic et krav? Hvis ikke kan jeg anbefalde V-Moda. Bedste lyd jeg har oplevet.
Vil helst have uden mic. Da det er kun til musik 
Og tak for svarene!
Kender ikke rigtig nogle gode hjemmeside.. Og Fona i Ringsted er syggo dyr. Så den vil jeg altså ikke køb fra!!!
Så vil gerne købe fra nettet!! Vis det kan lade sig gør 