Quote (peanutboobs @ 4 May 2012 11:45)
Da mods mener at spam er så stort et problem i det danske forum.
Kunne det ikke være en id'e at fjerne at det giver +1 at poste her?
Jeg vil da gå ud fra at det vil minimere antallet af spam posts i forumet

Nogen der har nogen andre gode ideer?
Det har jeg foreslået før, og jeg fik af vide at det ikke kunne lade sig gøre. Desværre.