d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Købt Ny Bærbar
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 3 2012 12:31pm
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=744870
Har lige købt denne lækre sag, sidder med den nu :)
Bliver lækkert at prøve at spille på den.. Er ved at hente alt til den lige pt..
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 3 2012 02:01pm
fin comp den skal du nok blive glad for =) gz med den ! :thumbsup:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 3 2012 02:32pm
den bliver varm at game på efter 1 time :D
men gz
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 3 2012 02:35pm
Altid noget det ikke er en HP D:
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 3 2012 02:44pm
Quote (eLmasten @ May 3 2012 09:32pm)
den bliver varm at game på efter 1 time :D
men gz


Det burde den ikke, da den har noget kaldet IceCool inbygget, det gør den ikke burde blive varm..
Plus jeg har en stander med en blæser også, så det burde ikke blive et problem, at den bliver varm..
Men ved at bærbare bliver varme, af at spille på..
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 3 2012 03:05pm
Quote (eLmasten @ May 3 2012 10:32pm)
den bliver varm at game på efter 1 time :D
men gz


Har selv en Asus laptop som jeg bruger til gaming, og den bliver ikke specielt varm. Ingenting i forhold til min gamle HP i hvert fald :rofl:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 3 2012 03:32pm
Quote (JelleDK @ 3 May 2012 22:44)
Det burde den ikke, da den har noget kaldet IceCool inbygget, det gør den ikke burde blive varm..
Plus jeg har en stander med en blæser også, så det burde ikke blive et problem, at den bliver varm..
Men ved at bærbare bliver varme, af at spille på..


IceCool er kun til der hvor dine hænder hviler. Men bare tag det rolig, ASUS laver nogle af verdens bedste kølere :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 3 2012 03:47pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 3 2012 10:32pm)
IceCool er kun til der hvor dine hænder hviler. Men bare tag det rolig, ASUS laver nogle af verdens bedste kølere :)


Ja okay, men det er da også smart nok.. Kan faktisk også godt se, at det kun er panelet, da det står der :) FAIL..
Det er min far, som har anbefalet denne computer, og han har rimelig god erfaring, med computer til arbejdsbrug og til at spille på.. Han har arbejdet med IT i over 30 år..
Så regner da med at han synes den kan klare at spille spil..
Men er super glad for den, den er total lækker at skrive og sidde ved, har stadig ikke prøvet at spille på den, da jeg ikke har fået installeret..
Member
Posts: 815
Joined: Aug 21 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2012 04:21pm
Lækkert bro! :-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll