d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kan Ikke Komme På B-net?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 3 2012 09:52am
hey .
jeg ville til at spille lidt d2 den anden dag.. men så fandt jeg ud af de ville resette ladder og tænkte jeg så ville vente .
men nu kan jeg så slet ikke komme på b-net.
noget der har en løsning..
Synes det er mærkeligt, da jeg var på den anden dag ! :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 3 2012 10:01am
Er det på alle realms? Hvad står der når du prøver at logge ind?
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 3 2012 10:05am
Quote (Molle_fkk @ May 3 2012 06:01pm)
Er det på alle realms? Hvad står der når du prøver at logge ind?



Der står det her : unable to identefy version ! bla bla.. og har hentet den senste version.. skulle jeg mene, medmindre der er kommet en ny, siden igår? har version 1.13d . den man kan hente fra battlenets side.
den virkede igår eftermiddags !

EDIT: ja det er på alle realms :)


This post was edited by morzak88 on May 3 2012 10:05am
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 3 2012 10:20am
slet ikke nogen som kunne have en idé om hvad jeg kan gøre? :)
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
May 3 2012 10:34am
sådan noget burde ikke bare ske.. har du leget med d2 filerne?
ellers prøv at geninstallere
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 3 2012 10:38am
Quote (Haj @ May 3 2012 06:34pm)
sådan noget burde ikke bare ske.. har du leget med d2 filerne?
ellers prøv at geninstallere


har ikke rodet ved noget..
hmm, må jeg vel så prøve ! bliver efter aftensmaden ! :p
Member
Posts: 1,294
Joined: May 29 2010
Gold: 1.95
May 3 2012 10:45am
hahaha.. så prøvede jeg bare lige for sjov at køre spillet som admin.. og vupti så virker det.. tamt ! :P
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 3 2012 12:23pm
Quote (morzak88 @ 3 May 2012 18:45)
hahaha.. så prøvede jeg bare lige for sjov at køre spillet som admin.. og vupti så virker det.. tamt ! :P


Netop :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll