d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fortsat > Lad Nu Vær' Med At Lukke Den Uden årsag
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 2 2012 11:58am
Quote ("Slave")
jeg har skrevt til en af de højre admins her på siden, at vores admin i det danske sub forum er alt for streng og magtliderlig, det giver på ingen måde mening at alle topics vi diskotere i bliver lukket, kan da godt være der er nogle få som bare skriver for at få post counts hvad hulen de så end vil med dem, men så må mods bare give 10% warns for den slags spam frem for at censurere os så groft

Har vi overhovedet en dansk moderator? Jeg troede egentlig bare, at der var en eller anden som reportede topics, hvorefter de blev lukket af en tilfældig moderator. Lækkert at nogen rent faktisk har taget initiativ, for jeg er enig.

Nu bliver den her selvfølgelig ikke lukket, for vi holder det på et respektabelt diskussionsniveau.

This post was edited by Grandebedte on May 2 2012 11:58am
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 2 2012 12:03pm
Ang. Den her: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62074093&f=47

Så kan jeg ikke se nogen grund til at vi skal diskutere hvorfor der ikke har været nogen der har postet i de sidste 21 timer.

Og ja vi har Anders som Moderator men han kan dog ikke lukke tråde herinde.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 2 2012 12:21pm
Quote (Sirax @ May 2 2012 07:03pm)
Ang. Den her: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62074093&f=47

Så kan jeg ikke se nogen grund til at vi skal diskutere hvorfor der ikke har været nogen der har postet i de sidste 21 timer.

Og ja vi har Anders som Moderator men han kan dog ikke lukke tråde herinde.


this.

savner dog en gammel Dansk chat. Det var så hyggeligt.
lidt ærgeligt at der skal være så strenge regler - hvis man ikke kan tåle det, må man smutte.
sådan er det dog desværre ikke :b
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 2 2012 12:57pm
Quote (Sirax @ 2 May 2012 20:03)
Ang. Den her: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62074093&f=47

Så kan jeg ikke se nogen grund til at vi skal diskutere hvorfor der ikke har været nogen der har postet i de sidste 21 timer.

Og ja vi har Anders som Moderator men han kan dog ikke lukke tråde herinde.


Men hvorfor bliver tråde lukket? Det er jo ikke just fordi man får at vide, hvad der er krænkende ved at have trådene oppe. Der er absolut ingen information eller på anden måde feedback fra hvem end det er, der holder styr på det her subforum.

Hvis man nu gjorde opmærksom på, hvorfor man ikke må snakke om den faldende aktivitet (fair nok, det er et lidt skidt eksempel, for der blev givetvis spammet en smule i den tråd :rolleyes: ), i stedet for bare at lukke og slukke og så lade som ingenting, så ville det sikkert blive en mere behagelig oplevelse for alle, både for dem der poster og dem der modererer.

e: og ja, Dansk Chat var hyggelig, men man valgte den kollektive afstraffelse som er fair nok i mine øjne.

This post was edited by Grandebedte on May 2 2012 12:58pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 2 2012 01:19pm
altså der er utolig mange topics der er lukket uden grund de sidst par dage

Ham der havd fået 10% warn og gerne vil vide hvad det betyder

Ham der skiver vores forum har været dødt 21 timer

de 2 lolwhat

ham der ville spille lol med raf - han bad ikke om at at raffe nogen men gensidig sammen spil så intet galt i det

Den der hed forklar mig lige noget mods

den med ham der fik d3 af en ven

Det er 7 topics der ikke skulle være lukket men som er lukket uden grund inden for en uge
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 2 2012 01:22pm
Quote (Slave @ 2 May 2012 21:19)
altså der er utolig mange topics der er lukket uden grund de sidst par dage

Ham der havd fået 10% warn og gerne vil vide hvad det betyder

Ham der skiver vores forum har været dødt 21 timer

de 2 lolwhat

ham der ville spille lol med raf - han bad ikke om at at raffe nogen men gensidig sammen spil så intet galt i det

Den der hed forklar mig lige noget mods

den med ham der fik d3 af en ven

Det er 7 topics der ikke skulle være lukket men som er lukket uden grund inden for en uge


Det er fair nok at topics bliver lukket, hvis de åbenlyst er imod reglerne, som fx den med at begge guld. Problemet ligger i - som du selv siger - når der ikke er nogen som helst form for feedback fra magtudøverne, og man kun kan sidde tilbage og undre sig over de stigende procenter ude til venstre.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 2 2012 01:24pm
Quote (Grandebedte @ 2 May 2012 20:22)
Det er fair nok at topics bliver lukket, hvis de åbenlyst er imod reglerne, som fx den med at begge guld. Problemet ligger i - som du selv siger - når der ikke er nogen som helst form for feedback fra magtudøverne, og man kun kan sidde tilbage og undre sig over de stigende procenter ude til venstre.


yep, - enig men hans gold topic bliv jo ikke engang lukket som det entlig skulle ha været, det skete først nogle dage senere
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 2 2012 01:57pm
Når man generelt bare spammer for at spamme har Mod's en tendens til at lukke topics ^_^

Hvis man vil snakke sammen må man enten bruge PM's IM-systemet :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 2 2012 01:59pm
Quote (Geggo @ 2 May 2012 20:57)
Når man generelt bare spammer for at spamme har Mod's en tendens til at lukke topics ^_^

Hvis man vil snakke sammen må man enten bruge PM's IM-systemet :)


men så er der jo ingen mening med at ha et forum
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 2 2012 02:01pm
Quote (Slave @ May 2 2012 07:59pm)
men så er der jo ingen mening med at ha et forum


Jo? Der er kæmpe forskel på at snakke og diskutere, det er derfor de lukker de threads hvor I bare sidder og snakker om random ting.

De vil have ens topics giver en lille smule mening og har noget essens. Kan jeg også godt forstå.
Hvorfor tror du der er så mange fra 2012 der har 20000 posts + ? De får lov til at spamme alt for meget, i f.eks. Bar and Pub games Forum.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll