d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset > For Dem Der Mangler Et Hold Til Reset
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 06:46am
vi skal hurtig til hell akt 5
jeg er ligeglad med hvad for nogle chars i vælger
jeg vælger en sorc
jeg håber der er nogle der vil være med til det ræs her
vi bruger skype så mick er vigtigt


Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 2 2012 06:50am
Det kan godt være jeg er frisk hvis ingen fra min guild er med mig :)
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 08:02am
Quote (Geggo @ May 2 2012 02:50pm)
Det kan godt være jeg er frisk hvis ingen fra min guild er med mig :)


Lyder godt :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 2 2012 09:47am
Monze mangler en gruppe.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 2 2012 09:51am
Jeg kører en gruppe med en mate og vi vil muligvis være med her. MEN.. Vi bruger ventrilo som kommunikation

Pala + sorc gætter jeg på. Vi ved ikke meget om LOD, men har været blandt de bedste i classic. Leveling er vel lidt anderledes, men vi ved godt hvad vi laver..
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 09:56am
Quote (Monze @ May 2 2012 05:51pm)
Jeg kører en gruppe med en mate og vi vil muligvis være med her. MEN.. Vi bruger ventrilo som kommunikation

Pala + sorc gætter jeg på. Vi ved ikke meget om LOD, men har været blandt de bedste i classic. Leveling er vel lidt anderledes, men vi ved godt hvad vi laver..


Nice :)
ventrilo ikke så godt
jeg kan..
jeg ved ikke om alle andre kan
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 09:59am
Quote (pr_jeppe @ May 2 2012 05:56pm)
Nice :)
ventrilo  ikke så godt
jeg kan..
jeg ved ikke om alle andre kan


Ventrilo er gratis og ikke særlig svært at sætte op :)
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 09:59am
Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.Geggo *måske?*
3.Monze *sorc/måske*
4.Monze *pala/måske*
5.eLmasten *måske*
6.
7.
8..
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 10:00am
Quote (TheAngel @ May 2 2012 05:59pm)
Ventrilo er gratis og ikke særlig svært at sætte op :)


jeg ved det godt :)
hehe
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 2 2012 10:08am
Quote (pr_jeppe @ May 2 2012 04:59pm)
Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.Geggo *måske?*
3.Monze *sorc/måske*
4.Monze *pala/måske*
5.eLmasten *måske*
6.
7.
8..


hvad for noget måske? jeg er sammen med The angel.
jeg skrev bare at monze manglede :)
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll