Quote (Monze @ May 2 2012 05:51pm)
Jeg kører en gruppe med en mate og vi vil muligvis være med her. MEN.. Vi bruger ventrilo som kommunikation
Pala + sorc gætter jeg på. Vi ved ikke meget om LOD, men har været blandt de bedste i classic. Leveling er vel lidt anderledes, men vi ved godt hvad vi laver..
Nice

ventrilo ikke så godt
jeg kan..
jeg ved ikke om alle andre kan