Quote (Slave @ 2 May 2012 10:37)
jeg har skrevt til en af de højre admins her på siden, at vores admin i det danske sub forum er alt for streng og magtliderlig, det giver på ingen måde mening at alle topics vi diskotere i bliver lukket, kan da godt være der er nogle få som bare skriver for at få post counts hvad hulen de så end vil med dem, men så må mods bare give 10% warns for den slags spam frem for at censurere os så groft
det spam som er i det danske forum er jo ingen ting i forhold til Bar & Pub på en god dag der kan man snakke om spam

men håber da de mods tager sig sammen