d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lolwhat
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 2 2012 12:31am
hvorfor var det lige den her tråd blev lukket?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62075699&f=47
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 2 2012 01:07am
Quote (LOLouis @ 2 May 2012 08:31)
hvorfor var det lige den her tråd blev lukket?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62075699&f=47


meget simpelt

jsp syntes det danske forum skal være så dødt
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 2 2012 02:37am
jeg har skrevt til en af de højre admins her på siden, at vores admin i det danske sub forum er alt for streng og magtliderlig, det giver på ingen måde mening at alle topics vi diskotere i bliver lukket, kan da godt være der er nogle få som bare skriver for at få post counts hvad hulen de så end vil med dem, men så må mods bare give 10% warns for den slags spam frem for at censurere os så groft
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 2 2012 03:06am
Quote (Slave @ 2 May 2012 09:37)
jeg har skrevt til en af de højre admins her på siden, at vores admin i det danske sub forum er alt for streng og magtliderlig, det giver på ingen måde mening at alle topics vi diskotere i bliver lukket, kan da godt være der er nogle få som bare skriver for at få post counts hvad hulen de så end vil med dem, men så må mods bare give 10% warns for den slags spam frem for at censurere os så groft



kunne ikke være blevet sagt bedre :)

Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 2 2012 05:01am
Quote (Slave @ 2 May 2012 10:37)
jeg har skrevt til en af de højre admins her på siden, at vores admin i det danske sub forum er alt for streng og magtliderlig, det giver på ingen måde mening at alle topics vi diskotere i bliver lukket, kan da godt være der er nogle få som bare skriver for at få post counts hvad hulen de så end vil med dem, men så må mods bare give 10% warns for den slags spam frem for at censurere os så groft


det spam som er i det danske forum er jo ingen ting i forhold til Bar & Pub på en god dag der kan man snakke om spam :D

men håber da de mods tager sig sammen
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll