☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Nogen Reset Teams Der Ikke Er Fyldt > Endnu?
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 246
Replies: 7
Track Topic
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#1
May 1 2012 11:32pm
Hvem har et par spots åbne?
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#2
May 2 2012 12:29am
Ikke for at stjæle dit spot på et hold men bruger lige samme tård, jeg kunne også godt bruge et spot på et hold og spiller gerne necro
LOLouis
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold
:
702.00
#3
May 2 2012 12:34am
Vi mangler måske en spiller eller to til vores reset.
Skal lige høre rundt.
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#4
May 2 2012 02:45am
jeg har godtnok skrvet mig op her
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62073106&f=161&o=10#p415623145
nu, men vil meget hellere spille med Danskere skulle det blive muligt, jeg hopper af nu men vil være tilbage ved 16-17 tiden og se
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#5
May 2 2012 02:48am
Måske kan du få min plads på Stefans hold, da det ser ud til jeg ikke kan komme på alligevel :-/
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#6
May 2 2012 04:10am
Quote (JVL @ May 2 2012 10:48am)
Måske kan du få min plads på Stefans hold, da det ser ud til jeg ikke kan komme på alligevel :-/
Jeg har en venteliste, men ellers flinkt af dig mate ^^
Men lad os nu lige prøve og se på det, inden du bare giver op
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#7
May 2 2012 05:01am
Quote (TheAngel @ May 2 2012 11:10am)
Jeg har en venteliste, men ellers flinkt af dig mate ^^
Men lad os nu lige prøve og se på det, inden du bare giver op
Ja, prøver lige en sidste gang hehe :-D
Alexand3r
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
77.87
#8
May 2 2012 06:20am
Quote (LOLouis @ May 2 2012 06:34am)
Vi mangler måske en spiller eller to til vores reset.
Skal lige høre rundt.
Hør om de har plads til en til
Btw Monze, hvis det er må vi bare starte vore eget
tror godt jeg kan få et par fra min guild med
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact