d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler Idéer Til Bogønsker.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
May 1 2012 02:19pm
Fylder 18 her om et par uger, og har besluttet mig for, at ønske mig et par bøger.

Har allerede Steve Jobs Biografi på listen, men ønsker gerne lidt flere på.

Bøger jeg virkeligt har nydt er:
  • Djævlens Dæmon - Kenneth Bøgh Andersen
  • Amuletten fra Samakand - Jonathan Stroud

Så må gerne være noget fantasy, men en fangene historie, men er åben for idéer.

Håber i vil hjælpe mig :)

Hilsen
Gerner
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 1 2012 02:28pm
Nu er det ikke fordi jeg er den store bogorm, men synes nu Sean Thomas Russel' serie er udemærket. Første bog hedder Under Enemy Colors og efterfølgeren A Battle Won.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 1 2012 02:39pm
Amuletten fra Samakand - Jonathan Stroud:

Denne her er første del af en trilogi, de to andre hedder

Golems øje og Ptolemæusporten.

Et nyt fantasy hype må vel siges at være "Hunger Games" trilogien, så det kunne måske også være noget?
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
May 1 2012 02:43pm
Quote (Whyred @ May 1 2012 09:39pm)
Amuletten fra Samakand - Jonathan Stroud:

Denne her er første del af en trilogi, de to andre hedder

Golems øje og Ptolemæusporten.

Et nyt fantasy hype må vel siges at være "Hunger Games" trilogien, så det kunne måske også være noget?


Kender godt hele serien, tror faktisk jeg har læst dem alle ;)
Måske man bare skulle begynde på dem igen, for de var da gode!

Skriver lige den Hunger games på, for har faktisk hørt ret godt om dem.

Quote (JVL @ May 1 2012 09:28pm)
Nu er det ikke fordi jeg er den store bogorm, men synes nu Sean Thomas Russel' serie er udemærket. Første bog hedder Under Enemy Colors og efterfølgeren A Battle Won.


Den siger mig ikke så meget desværre, men tak for hjælpen :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 1 2012 02:58pm
Quote (Gerner @ 1 May 2012 22:43)
Kender godt hele serien, tror faktisk jeg har læst dem alle ;)
Måske man bare skulle begynde på dem igen, for de var da gode!

Skriver lige den Hunger games på, for har faktisk hørt ret godt om dem.



Den siger mig ikke så meget desværre, men tak for hjælpen :)


"A Song of Ice and Fire"-serien er meget god. The Neverending Story kunne jeg også godt li', men det er godt nok længe siden, jeg har læst den.
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
May 1 2012 05:48pm
Jeg ville nok også give mig i kast med "A Song of Ice and Fire"

Det er bøgerne bag Game of thrones :P (som bog 1 også hedder :P)
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 2 2012 07:30am
Hvis du ikke allerede har læst Eragon og efterfølgerne, så kan jeg varmt anbefale dem.
  • Eragon
  • Den Ældste 1
  • Den Ældste 2
  • Brisingr 1
  • Brisingr 2
  • Arven 1
  • Arven 2
Dette er helt klart de bedste bøger jeg har læst :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 2 2012 09:54am
Game of thrones serien.
Member
Posts: 70,434
Joined: Sep 13 2007
Gold: 3,680.61
May 2 2012 02:51pm
Junghans bedrifter i Türol af Dario Von Der Slutty
Emil fra Lønneberg af Astrid Lindgren
Jodle Birge af Jørgen Mylius
Kartofler - er ikke kun til sovs af Ann Jensen

This post was edited by ViperClaw on May 2 2012 02:51pm
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll