d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tyrkiske Lira > Jeg Har 20.000
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 29 2012 02:17pm
Fandt en 20.000 krone seddel, som jeg har slået op i "valutakurser". Der står den er 65.000 værd xD

Har kursen ændret sig, eller er min seddel ALT for gammel? :)


Har fundet ud af det. Den gamle valuta er blevet devalueret. :) Så min seddel er nul og niks værd :(

This post was edited by mhgpwner on Apr 29 2012 02:25pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 29 2012 02:30pm
gå ned i banken og byt lige over for 65k danske kroner
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 30 2012 02:33am
spørg en bank, eller find nogle som samler på gamle penge..
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Apr 30 2012 02:44am
Quote (LOLouis @ 30 Apr 2012 09:33)
spørg en bank, eller find nogle som samler på gamle penge..


En samler kunne måske godt være interesseret. Chancen er dog meget lav.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll