d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D2jsp Poker > Setup???
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,743
Joined: Dec 5 2010
Gold: 92.00
Apr 29 2012 10:11am
Hej jsp. Hvordan spiller jeg poker her på jsp?
Jeg er under 18 hvilket vil sige jeg ikke rigtig kan være på ps og i den anledning ikke kan spille d2jsppoker
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 10:12am
Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:11pm)
Hej jsp. Hvordan spiller jeg poker her på jsp?
Jeg er under 18 hvilket vil sige jeg ikke rigtig kan være på ps og i den anledning ikke kan spille d2jsppoker


That sucks :(
Member
Posts: 2,743
Joined: Dec 5 2010
Gold: 92.00
Apr 29 2012 10:13am
præcis. Er også ret irriteret over det..
Kan jeg slet ikke komme til at spille så eller hvad? :S
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 10:17am
Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:13pm)
præcis. Er også ret irriteret over det..
Kan jeg slet ikke komme til at spille så eller hvad? :S


Jo, hvis du kan snyde dig uden om det Danske registerings system og laver en fra en anden verdensdel, eller hvis du fusker lidt med tilmeldingen og siger du er 18? ^^

But you aint having this from me *shhh!!* :ph34r:

This post was edited by TheAngel on Apr 29 2012 10:20am
Member
Posts: 2,743
Joined: Dec 5 2010
Gold: 92.00
Apr 29 2012 10:19am
Quote (TheAngel @ Apr 29 2012 12:17pm)
Jo, hvis du kan snyde dig uden om det Danske registerings system og laver en fra en anden landsdel, eller hvis du fusker lidt med tilmeldingen og siger du er 18? ^^

But you aint having this from me *shhh!!*  :ph34r:


HAHAHA. Kan godt lide din "ninja" måde at tænke på :D
Har allerede et account der inde og har sagt jeg er 18 osv, men hver gang jeg logger ind skal jeg "bevise" at jeg er 18
:P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 10:22am
Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:19pm)
HAHAHA. Kan godt lide din "ninja" måde at tænke på :D
Har allerede et account der inde og har sagt jeg er 18 osv, men hver gang jeg logger ind skal jeg "bevise" at jeg er 18
:P


oh... uhm - I don't know :run:

FUCK DAT SMILEY DOESN'T WORK! :fume:
Member
Posts: 2,743
Joined: Dec 5 2010
Gold: 92.00
Apr 29 2012 10:31am
Quote (TheAngel @ Apr 29 2012 12:22pm)
oh... uhm - I don't know :run:

FUCK DAT SMILEY DOESN'T WORK! :fume:


Men det der skide nem-id skal bruges :angel: FML...
det burde foresten hedde "fuckingbesværligt-ID" hvis man spørger mig :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 10:33am
Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:31pm)
Men det der skide nem-id skal bruges  :angel: FML...
det burde foresten hedde "fuckingbesværligt-ID" hvis man spørger mig :P


Jeg har ingen bekymringer for det B)
Jeg er 22 :D
Member
Posts: 2,743
Joined: Dec 5 2010
Gold: 92.00
Apr 29 2012 10:36am
Quote (TheAngel @ Apr 29 2012 12:33pm)
Jeg har ingen bekymringer for det B)
Jeg er 22 :D


svin <_< :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 10:47am
Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:36pm)
svin  <_< :D


:ph34r:
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll