Quote (macinnise @ Apr 29 2012 06:13pm)
præcis. Er også ret irriteret over det..
Kan jeg slet ikke komme til at spille så eller hvad? :S
Jo, hvis du kan snyde dig uden om det Danske registerings system og laver en fra en anden verdensdel, eller hvis du fusker lidt med tilmeldingen og siger du er 18? ^^
But you aint having this from me *shhh!!*
This post was edited by TheAngel on Apr 29 2012 10:20am