d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dont!!! - Lydproblemer?!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 29 2012 09:50am
Godaften!



Mhh.. Igennem en længere periode har det irreteret mig, at hver gang jeg skal bruge min mikrofon til noget
så skruer baggrundsmusikken ned, evt. når jeg er på skype :) Nogen der ved hvordan jeg får den til at lade være
med at skrue ned? :b
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 09:51am
Quote (FasterA @ Apr 29 2012 05:50pm)
Godaften!



Mhh.. Igennem en længere periode har det irreteret mig, at hver gang jeg skal bruge min mikrofon til noget
så skruer baggrundsmusikken ned, evt. når jeg er på skype :) Nogen der ved hvordan jeg får den til at lade være
med at skrue ned? :b


Snakker du med nogen på skype, som gør den skruer ned?
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 29 2012 09:52am
Øhmm, ville tjekke lyden i mikrofon, så ringede til den der echo/soundtest og tændte noget musik, men så blev det meget lavt ;)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 09:54am
Quote (FasterA @ Apr 29 2012 05:52pm)
Øhmm, ville tjekke lyden i mikrofon, så ringede til den der echo/soundtest og tændte noget musik, men så blev det meget lavt ;)


Det er højst sandsynlig pga Skype den gør det..

En indbygget mechanisme som gør du faktisk kan høre dem du snakker med, når du er på skype :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 29 2012 09:55am
Quote (TheAngel @ Apr 29 2012 04:54pm)
Det er højst sandsynlig pga Skype den gør det..

En indbygget mechanisme som gør du faktisk kan høre dem du snakker med, når du er på skype :)


-.-' Kan man ikke slå den funktion fra? (det ikke kun i skype den gør det)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 29 2012 09:56am
Quote (FasterA @ Apr 29 2012 05:55pm)
-.-' Kan man ikke slå den funktion fra? (det ikke kun i skype den gør det)


Det sikkert også når du går ind i games og sådan..
Hvad årsagen kan være er svært at sige, sorry :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 29 2012 09:57am
Quote (TheAngel @ Apr 29 2012 04:56pm)
Det sikkert også når du går ind i games og sådan..
Hvad årsagen kan være er svært at sige, sorry :)


Mhhhh, Okay ;)



/e skriv endelig hvis i ved hvordan man fixer det!!!! :D

This post was edited by FasterA on Apr 29 2012 10:07am
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
Apr 29 2012 10:10am
det er ikke skype 2 sec
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
Apr 29 2012 10:12am
control panel --> hardware and sound --> sound --> communications--> do nothing

hvis du har det på dansk hedder det jo self noget andet :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 29 2012 10:26am
Quote (burningbenny @ Apr 29 2012 05:12pm)
control panel --> hardware and sound --> sound --> communications--> do nothing

hvis du har det på dansk hedder det jo self noget andet :)


Super fedt man! Tak!!!! :P
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll