Quote (Whyred @ 29 Apr 2012 13:32)
Fordi uduelige mennesker som de fleste i reality programmerne er, for alt i verden vil fastholde deres "status", og talentløshed i musikbranchen er det nye sort, så derfor slår de oftest til der.
Han er træls og uintelligent men trods dette, stadigvæk "kendt", pga den omtale han får.
faktisk meget sjovt jeg mødte dem der havde produceret for sy lee igår og de sagde de aldrig havde brugt så meget autotune til hans musik
jeg hørte hans endelige version og tro mig jeg har det stadig ondt i ørene
