d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Reality Stjerner
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 29 2012 03:37am
hvorfor er det mange "reality stjerner" har været med i et lol program og når de så kommer hjem til DK igen skal de lave en sang
ville umiddelbart syntes det ville være pinligt at udgive sådan en sang




This post was edited by IAcid on Apr 29 2012 03:39am
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 29 2012 05:18am
de er nød til det :) ellers bliver de glemt igen.. og tro mig der er lyttere til al slags musik^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 29 2012 05:32am
Fordi uduelige mennesker som de fleste i reality programmerne er, for alt i verden vil fastholde deres "status", og talentløshed i musikbranchen er det nye sort, så derfor slår de oftest til der.
Han er træls og uintelligent men trods dette, stadigvæk "kendt", pga den omtale han får.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 29 2012 06:12am
Quote (Whyred @ Apr 29 2012 01:32pm)
Fordi uduelige mennesker som de fleste i reality programmerne er, for alt i verden vil fastholde deres "status", og talentløshed i musikbranchen er det nye sort, så derfor slår de oftest til der.
Han er træls og uintelligent men trods dette, stadigvæk "kendt", pga den omtale han får.


Ding ding ding, we have a winner!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 29 2012 07:21am
Quote (Whyred @ 29 Apr 2012 13:32)
Fordi uduelige mennesker som de fleste i reality programmerne er, for alt i verden vil fastholde deres "status", og talentløshed i musikbranchen er det nye sort, så derfor slår de oftest til der.
Han er træls og uintelligent men trods dette, stadigvæk "kendt", pga den omtale han får.


u jelyl m9???
Member
Posts: 37,612
Joined: Dec 21 2008
Gold: 25,122.19
Apr 29 2012 09:32am
udgivet 1. april - can't be serious
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 29 2012 11:07am
Quote (Grandebedte @ 29 Apr 2012 14:21)
u jelyl m9???



Man kunne godt tro det, men jeg føler intet på den konto. Jeg kan simpelthen bare ikke snuppe produkterne af vores realityverden :(
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 29 2012 12:02pm
Quote (Whyred @ 29 Apr 2012 13:32)
Fordi uduelige mennesker som de fleste i reality programmerne er, for alt i verden vil fastholde deres "status", og talentløshed i musikbranchen er det nye sort, så derfor slår de oftest til der.
Han er træls og uintelligent men trods dette, stadigvæk "kendt", pga den omtale han får.


faktisk meget sjovt jeg mødte dem der havde produceret for sy lee igår og de sagde de aldrig havde brugt så meget autotune til hans musik
jeg hørte hans endelige version og tro mig jeg har det stadig ondt i ørene :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 30 2012 05:31am
B)
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 26 2012 01:44am
haha til grin :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll