Quote (kims @ 27 Apr 2012 20:43)
Nogle der har nogle gode guidelines til at lave en god problemformulering
Sådan lidt i punk form
Hvad man skal have med etc.
Niveau: Universitet
Hvad skriver du om?
Hvis du generelt skal lave mange afleveringer med problemformuleringer, ville jeg få det forklaret af en kyndig (læs: ham/hende der skal rette dem

) så du får det helt på plads. Som universitetsstuderende burde du vide så meget.

e:
Quote (SIT_nTakeNotes @ 27 Apr 2012 20:45)
Jeg ville præcisere min problemformulering EFTER have skrevet opgaven, så får du en rød tråd

Hvis det havde været gymnasiet eller folkeskolen ville jeg være enig, for der kan man dicke rundt og så forklare sig ud af tingene. På universitetet får man bare værsgo' at aflevere igen, så der er ingen grund til at lave noget skidt i første omgang.
This post was edited by Grandebedte on Apr 27 2012 01:02pm