d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fed Ven At Have ! > D3
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 06:24am
Yeah så der satme d3 til mig anyways B)

En gammel arbejds kollega og ven har lige bestilt d3 til mig, fordi jeg ikke selv havde råd til det!
Fedt med gode venner :thumbsup:
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 27 2012 06:37am
sådan en ven vil jeg også have. :thumbsup:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 06:57am
Quote (Bjerre @ Apr 27 2012 02:37pm)
sådan en ven vil jeg også have.  :thumbsup:


Det super fedt :thumbsup:
Member
Posts: 921
Joined: Nov 2 2010
Gold: 0.00
Apr 27 2012 07:02am
Quote (Bjerre @ Apr 27 2012 01:37pm)
sådan en ven vil jeg også have.  :thumbsup:


DET ER DIG DER HAR MIT NAVN!!!! ;)

ps. jeg vil også have en sådan ven :(
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 27 2012 08:26am
uh jeg kan få 2 venner i den her tråd !
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 27 2012 10:09am
nice mate, godt at høre.
så skal vi da også game sammen i d3 ;)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 27 2012 10:10am
Havde du seriøst ikke sølle 500 kr eller hva det nu koster?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 27 2012 10:12am
Quote (A_D @ Apr 27 2012 05:10pm)
Havde du seriøst ikke sølle 500 kr eller hva det nu koster?


su / kontant hjælp er en slem ting :b
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 27 2012 10:13am
well, ikke særlig svært at skrabe en plov sammen :b
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 27 2012 10:19am
Quote (A_D @ Apr 27 2012 06:10pm)
Havde du seriøst ikke sølle 500 kr eller hva det nu koster?


sølle 500 er meget, når du lever for ca 1000 kr om måneden
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll