Quote (berens @ 25 Apr 2012 20:11)
Hvis det er den fra folke skolen skulle den være rimelig nem. Der var endda fejl i den som vores årgang fik

Fejl til eksamner er meget normalt; det vil du opleve hele din uddannelsesperiode igennem.
Quote (mhgpwner @ 25 Apr 2012 17:55)
Hey alle sammen. I dag fik jeg fortalt at jeg skal op i engelsk skriftlig og geografi. Kunne ikke være bedre.
Men ville lige spørge jer, om I har nogle idéer til hvad jeg kan øve mig i, i geografi, eller om det bare er good luck.
Det er så vidt jeg ved en test vi skal lave på computeren.

Det er folkeskolen, og er dermed ikke nogen reel eksamen; om du består eller ej er for så vidt ligegyldigt. Hvis du ønsker en god eksamen, skal du læse pensum op. Der er egentlig ikke så meget andet at sige.
Man kan godt side og synes, at det er svært at vurdere hvor meget man egentlig ved. Saml jer i nogen grupper (læsegrupper senere hen, meget smart koncept

) og gennnemgå pensum. Spørg hinanden hvad de forskellige begreber og lignende dækker over, og find ud af om I kan det fra hoften eller om man måske lige skulle læse afsnittet igen.