d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > Denne Weekend
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 25 2012 01:17am
Det kræver dog desværre man har pre-purchased spillet for at være med.
Coolshop har den billigste, Deluxe versionen til 400 >> https://www.coolshop.dk/catalog/product/3029488-guild_wars_2_digital_deluxe_edition_with_beta_access_download
Nogle som vil være med? :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 25 2012 02:53am
underligt at man SKAL have pre purchased :b de burde da gøre det åbent for alle.

hvis de kunne få 5% af folk som ikke har pre purchased men prøver spillet til at købe det, ville det da være win.. alt andet er da underligt.

anyways- synd jeg ikk kan prøve det, jeg er nemlig en af de kunder som GODT ku overveje det, men gider ikk købe spillet først :(
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 25 2012 04:34am
Kan være jeg køber det på fredag så.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 25 2012 05:37am
Quote (Whyred @ 25 Apr 2012 11:34)
Kan være jeg køber det på fredag så.


tror det skal ske lidt inden selve dagen, man skal nå at registrere en account osv :)

Quote (eLmasten @ 25 Apr 2012 09:53)
underligt at man SKAL have pre purchased :b de burde da gøre det åbent for alle.

hvis de kunne få 5% af folk som ikke har pre purchased men prøver spillet til at købe det, ville det da være win.. alt andet er da underligt.

anyways- synd jeg ikk kan prøve det, jeg er nemlig en af de kunder som GODT ku overveje det, men gider ikk købe spillet først :(



er sikkerp å den bliver HELT åben senere, men det er også for at logge folk til at pre-purchase hvis man VIRKELIGT gerne vil prøve spillet nu og her :)
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 25 2012 06:57am
Quote (Whyred @ Apr 25 2012 12:34pm)
Kan være jeg køber det på fredag så.


Der er også lige en 13gb klient der skal hentes, men hvis du har lidt hurtigt internet bliver det selvølgelig ikke noget problem.

Ser selv meget frem til denne beta, har ventet på dette spil meget længe. Håber ikke det skuffer.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 25 2012 10:35am
Quote (LazyDazy @ Apr 25 2012 12:37pm)
tror det skal ske lidt inden selve dagen, man skal nå at registrere en account osv :)




er sikkerp å den bliver HELT åben senere, men det er også for at logge folk til at pre-purchase hvis man VIRKELIGT gerne vil prøve spillet nu og her :)


okay cool - hvis det gør, så please PM mig, ville være dejligt ! :hug:
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 25 2012 12:03pm
Quote (eLmasten @ Apr 25 2012 05:35pm)
okay cool - hvis det gør, så please PM mig, ville være dejligt ! :hug:


og mig, har virkelig brugt en masse $$på spil jeg ikke har rørt mere end 2-3 gange, og derfor køber jeg ikke noget uden at prøve det først mere, vil virkelig gerne prøve det^^ og ser frem til det, ikke lige som det lorte d3, det failer imo :P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 25 2012 01:10pm
Quote (Marquina @ Apr 25 2012 07:03pm)
og mig, har virkelig brugt en masse $$på spil jeg ikke har rørt mere end 2-3 gange, og derfor køber jeg ikke noget uden at prøve det først mere, vil virkelig gerne prøve det^^ og ser frem til det, ikke lige som det lorte d3, det failer imo:P


lol?
bedømmer du et spil ud fra 1/3 del af act 1 og kun ud fra max lvl 13 :D

som at bedømme en film ud fra en trailer :D

/e

beta for wow var til lvl 20, kæmpe forskel der og så hvordan spillet er i max lvl :D

This post was edited by eLmasten on Apr 25 2012 01:10pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 25 2012 01:44pm
Quote (eLmasten @ Apr 25 2012 08:10pm)
lol?
bedømmer du et spil ud fra 1/3 del af act 1 og kun ud fra max lvl 13 :D

som at bedømme en film ud fra en trailer :D

/e

beta for wow var til lvl 20, kæmpe forskel der og så hvordan spillet er i max lvl :D


wow er stadigvæk et lorte spil? så hvad er der at se LOL
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 25 2012 02:27pm
Quote (eLmasten @ 25 Apr 2012 21:10)
lol?
bedømmer du et spil ud fra 1/3 del af act 1 og kun ud fra max lvl 13 :D

som at bedømme en film ud fra en trailer :D

/e

beta for wow var til lvl 20, kæmpe forskel der og så hvordan spillet er i max lvl :D


DUDE DET ER DET SAMME SPIL DEAL WITH IT LOL UMAD D3 FAGS UMAD UMAD???

-_-
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll