d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Htc One X - Erfaringer?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 24 2012 01:36pm
Jeg på udkig efter en ny Smartphone. Jeg har haft iPhone det meste af mit liv, men vil nu tage chancen med Android :)

Jeg er specielt lun på HTC One X - Godt nok er det halv tablet, men lækker er den. Har ellers kun læst godt om den, men er der ellers nogen som kan dele noget erfaring ud? Evt. hvor solid den er, eller hvordan den fungere i praktisk. Et er at prøve en vare i butikken, men noget andet er jo at eje den.
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:02pm
Batteri levetiden er virkelig virkelig dårlig.. ellers :thumbsup:

This post was edited by Dement123 on Apr 24 2012 02:02pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 24 2012 02:15pm
Quote (Dement123 @ 24 Apr 2012 22:02)
Batteri levetiden er virkelig virkelig dårlig.. ellers  :thumbsup:


Hvad ligger den cirka på :) Hvad med bugs, har du oplevet nogen?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 24 2012 02:56pm
Samsung :-)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 24 2012 11:33pm
Quote (JVL @ 24 Apr 2012 22:56)
Samsung :-)


Er desværre ikke så meget for bygge kvaliteten i Samsung SG2 ;)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 25 2012 04:32am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 25 2012 06:33am)
Er desværre ikke så meget for bygge kvaliteten i Samsung SG2 ;)


Den nyeste Samsung er super solid og den bedst ratede mobiltelefon på markedet. Det er den jeg skal have når min dør :-)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 25 2012 06:49am
Quote (JVL @ 25 Apr 2012 12:32)
Den nyeste Samsung er super solid og den bedst ratede mobiltelefon på markedet. Det er den jeg skal have når min dør :-)


Jo, men designet er ikke mig :) Fx. med batteri bagklappen osv. :) Også er den for plastikagtig :)
Specs er rigtige gode, men HTC One X er klart en konkurrent, indtil SG3 og iPhone 5 kommer ud :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll