d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 10:39am
Hey gutter :)

Vi søger et lille team til at ræse igennem D2 med, her til reset.
Der vil blive brugt Skype, ergo er Mikrofon et *MUST HAVE*

Vi er ret ligeglade med hvilke chars i ønsker at spille :)

Mig og Showtek vil have hver vores Sorc + jeg vil loade 1 barb ind som skal med.
Hvis i selv ønsker at lave sorcs, så er det helt fint selvfølgelig..

Jo hurtigere til hell a5, jo bedre!

Vi er udmærket klar over at D3 er på trapperne, og kommer lige op til ladder reset, vi behøver ingen dumme kommentarer på omkring det :)

Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4.
5.
6.
7.
8.
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 23 2012 11:48am
Jeg er muligvis frisk på at starte på en summon necromancer :thumbsup:

Skriv mig på som 'Måske'.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 11:50am
Quote (Sirax @ Apr 23 2012 07:48pm)
Jeg er muligvis frisk på at starte på en summon necromancer :thumbsup:

Skriv mig på som 'Måske'.


Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5.
6.
7.
8.
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 23 2012 11:51am
Bør man ikke skrive hvilken type sorc i er? :O

Anyway :D en ven har måske en cd-key, if so, paladin :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 11:53am
Quote (Tigerss @ Apr 23 2012 07:51pm)
Bør man ikke skrive hvilken type sorc i er? :O

Anyway :D en ven har måske en cd-key, if so, paladin :D


Næh, man kan restatte, når man når langt nok - så det snakker vi indbyrdes om inden vi starter :)
Husk - Mic required!

Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Tigerss *Pala/måske*
6.
7.
8.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 23 2012 11:55am
Har skype en push to talk mulighed? hvis den har det vil jeg gerne med som barb
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 12:00pm
Quote (Slave @ Apr 23 2012 07:55pm)
Har skype en push to talk mulighed? hvis den har det vil jeg gerne med som barb


Det ikke vent, ingen *tryk for at snakke* her :)
Member
Posts: 83,154
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 23 2012 12:00pm
Quote (Slave @ 23 Apr 2012 19:55)
Har skype en push to talk mulighed? hvis den har det vil jeg gerne med som barb
Vi kunne evt bruge en ventrilo server? :thumbsup: Hvis det var.

Tror ikke Skype har sådan en mulighed.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 12:01pm
Quote (Sirax @ Apr 23 2012 08:00pm)
Vi kunne evt bruge en ventrilo server? :thumbsup: Hvis det var.

Tror ikke Skype har sådan en mulighed.


Har den ikke og jeg er ikke yderst interreseret i at skal bruge vent ^^
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 23 2012 12:17pm
Quote (TheAngel @ Apr 23 2012 06:53pm)
Næh, man kan restatte, når man når langt nok - så det snakker vi indbyrdes om inden vi starter :)
Husk - Mic required!


I did not know that :), men hvis i har nogle præferencer ville det jo være synd at stå in game og i begge vil være fire.

But a mic I got.
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll