d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Fiske Tråd
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 22 2012 12:05pm
Dagens fangst i Hvidesande, andre som også nyder af silde/horn fisk sæsonen? :)




Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 22 2012 12:59pm
Sidst jeg var ude og fiske, fangede jeg en nummerplade som det eneste. Super med flere tråde om små emner, though, så vi rigtigt kan se, at en tråd om almen snak er sehr verboten.
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Apr 22 2012 02:21pm
De ser lidt små ud ^^ :)
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
Apr 22 2012 02:56pm
Fedt at fange hornfisk, og man kan som regel fange mange af dem. Men hold kæft hvor er det træls at skulle stå og rense dem all bagefter :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 22 2012 04:36pm
Quote (Mendeta @ Apr 22 2012 10:56pm)
Fedt at fange hornfisk, og man kan som regel fange mange af dem. Men hold kæft hvor er det træls at skulle stå og rense dem all bagefter :)


Har du først renset 1, så er de næste 20 sgu ligemeget :p
Det eneste der er irriterende ved dem er skæld, resten er sgu lige til og simpelt ^^
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
Apr 22 2012 04:49pm
Quote (TheAngel @ 22 Apr 2012 22:36)
Har du først renset 1, så er de næste 20 sgu ligemeget :p
Det eneste der er irriterende ved dem er skæld, resten er sgu lige til og simpelt ^^


Ja de skæld er over alt :lol:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 22 2012 11:29pm
Quote (Kubert @ 22 Apr 2012 21:21)
De ser lidt små ud ^^ :)



tjaeh, de er vel 4 gange så store som en alm. sild og kæmper sgu en del for overlevelse :D

Quote (Mendeta @ 22 Apr 2012 21:56)
Fedt at fange hornfisk, og man kan som regel fange mange af dem. Men hold kæft hvor er det træls at skulle stå og rense dem all bagefter :)



fangede kun 9, det var virkeligt svært at komme til for de skide tyskere!

Quote (TheAngel @ 22 Apr 2012 23:36)
Har du først renset 1, så er de næste 20 sgu ligemeget :p
Det eneste der er irriterende ved dem er skæld, resten er sgu lige til og simpelt ^^


købte sådan et slags stålnet med en snor bundet omkring, så skal den bare ned i vandet og rystes, og så er alle skælv osv væk :)


Her er nogle fra esbjerg havn!





This post was edited by LazyDazy on Apr 22 2012 11:31pm
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 06:02am
Quote (LazyDazy @ Apr 23 2012 06:29am)
tjaeh, de er vel 4 gange så store som en alm. sild og kæmper sgu en del for overlevelse :D




fangede kun 9, det var virkeligt svært at komme til for de skide tyskere!



købte sådan et slags stålnet med en snor bundet omkring, så skal den bare ned i vandet og rystes, og så er alle skælv osv væk :)


Her er nogle fra esbjerg havn!

http://i878.photobucket.com/albums/ab350/mmn91/Esbjerg%20Havn/IMG_0397.jpg

http://i878.photobucket.com/albums/ab350/mmn91/Esbjerg%20Havn/IMG_0399.jpg



Jeg bliver helt lækkersulten når jeg ser det nederste billede
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 23 2012 06:26am
smager godt, stegt på en pande :rolleyes:
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Apr 23 2012 08:16am
Smager hornfisk godt?

Har selv kun fisket i en put and take sø, men efter min fangst at bedømme burde det hedde put and lose sø.

Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll