d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have En Ny Bærbar > Yes
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 21 2012 05:57am
aner ikke, hvad jeg skal gå efter med grafik kort etc.

den skal kunne trække d3 ihvertfald..

iso links til dem i kan anbefale.. har hørt asus skulle være fint ..

er ligeglad med om der er pc tråd!
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 21 2012 09:06am
Glem bærbare de kan ikke køre det godt nok. Desuden må du ikke spille det..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2012 11:24am
Quote (Monze @ 21 Apr 2012 17:06)
Desuden må du ikke spille det..


Så ruller racismen!
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 21 2012 12:54pm
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll