d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre Der Har Problemer? > Fgs
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Apr 20 2012 10:15am
Er jeg den eneste Kaner skylder fgs til, retter sagt 5700.
Har skrevet flere breve til ham som han ignorere.
Ville bare lige høre jer før jeg maler fanden på væggen, om der ligger noget til grundlag for dette, da jeg ikke synes det ligner ham.
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 20 2012 10:23am
Quote (Organized @ Apr 20 2012 04:15pm)
Er jeg den eneste Kaner skylder fgs til, retter sagt 5700.
Har skrevet flere breve til ham som han ignorere.
Ville bare lige høre jer før jeg maler fanden på væggen, om der ligger noget til grundlag for dette, da jeg ikke synes det ligner ham.


Han skylder mig 5500 fg, men altså han har betalt hvergang og jeg regner også med at han betaler denne gang

Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 20 2012 10:24am
også her ;)
han har atlid betalt mig tilbage.. men han skylder mig 6k. og skulle have betalt i mandags.. og han havde 15k fgs, men at han så valgte at lave en 15k ai istedet for at betale, er lidt nedtur.. :)
men, jeg regner stadig med han betaler :)
plejer han ;)

This post was edited by bettelap on Apr 20 2012 10:24am
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 20 2012 10:29am
Well der har jo været et topic oppe før hvor han skyldte 3-4 personer fg men han blev vidst lidt stødt af det topic bliver lavet, men altså jeg stoler stadig på Max betaler de fgs

eller det skal han, gider ikke lave et s/a med Max det han sgu for flink til.
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 20 2012 10:33am
Quote (Showtek @ Apr 20 2012 05:29pm)
Well der har jo været et topic oppe før hvor han skyldte 3-4 personer fg men han blev vidst lidt stødt af det topic bliver lavet, men altså jeg stoler stadig på Max betaler de fgs

eller det skal han, gider ikke lave et s/a med Max det han sgu for flink til.


enig, jeg stoler skam også stadig på ham ;)
bare nedtur han ignorer ens pm's.. :)
men, regner stærkt med han repayer :)
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Apr 20 2012 11:31am
Håber sku også han får betalt tilbage, tænker bare det mindste man kan gøre er da at svare.
Måske bliver han stødt, men det her er så også en øjen åbner til ham..
Personligt tvivler jeg ikke på de fgs kommer retur..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 12:08pm
Quote (Organized @ 20 Apr 2012 18:15)
Er jeg den eneste Kaner skylder fgs til, retter sagt 5700.
Har skrevet flere breve til ham som han ignorere.
Ville bare lige høre jer før jeg maler fanden på væggen, om der ligger noget til grundlag for dette, da jeg ikke synes det ligner ham.


han skal nok betale dem han skylder B)

han tilter bare lidt

This post was edited by IAcid on Apr 20 2012 12:09pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 20 2012 12:08pm
scammed
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Apr 20 2012 12:35pm
Endnu et topic omkring det samme o.O
Hvad poker ikke gør ved folk :wallbash:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 12:55pm
Quote (berens @ 20 Apr 2012 20:35)
Endnu et topic omkring det samme o.O
Hvad poker ikke gør ved folk  :wallbash:


vi har nogle af de rigeste på jsp i poker forummet :D

This post was edited by IAcid on Apr 20 2012 12:56pm
Go Back To Dansk Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll