Quote (Showtek @ Apr 20 2012 05:29pm)
Well der har jo været et topic oppe før hvor han skyldte 3-4 personer fg men han blev vidst lidt stødt af det topic bliver lavet, men altså jeg stoler stadig på Max betaler de fgs
eller det skal han, gider ikke lave et s/a med Max det han sgu for flink til.
enig, jeg stoler skam også stadig på ham

bare nedtur han ignorer ens pm's..

men, regner stærkt med han repayer
