d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 03:37am
Jeg prøver! Er bare bange for at d3 bliver en kæmpe skuffelse i forhold til d2!




This post was edited by FasterA on Apr 20 2012 03:48am
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 03:41am
Quote (FasterA @ Apr 20 2012 10:37am)
Jeg prøver! Er bare bange for at d3 bliver en kæmpe skuffelse i forhold til d2!



e/ Rimelig HC alligevel! 15.1gb!


bliver det bestemt ikke, har selv spillet betaen og klaret fuld beta på alle chars..
det bliver niiice ! :D og de har valgt at holde " d2 stilen " ikke alle mulige nye ting som at hoppe / 3d verden etc etc.. bare klassisk d2 look ! :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 03:42am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 10:41am)
bliver det bestemt ikke, har selv spillet betaen og klaret fuld beta på alle chars..
det bliver niiice ! :D og de har valgt at holde " d2 stilen " ikke alle mulige nye ting som at hoppe / 3d verden etc  etc.. bare klassisk d2 look ! :)


Men har hørt pvp er noget 'lort' ;(


e/ startede med dl hastighed på 1,7mb nu den nede på 400kb :/

This post was edited by FasterA on Apr 20 2012 03:43am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 03:48am
Min hentede det med 12 MB i sekundet :P
Glæder mig.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 03:51am
Quote (Whyred @ Apr 20 2012 10:48am)
Min hentede det med 12 MB i sekundet :P
Glæder mig.


:D 3,34gb tilbage (;
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 03:52am
Quote (Whyred @ Apr 20 2012 10:48am)
Min hentede det med 12 MB i sekundet :P
Glæder mig.


nice hvad net har du ? :D
jeg har 20 / 4

yeah. samme her, selvom jeg har klaret det :P

Quote (FasterA @ Apr 20 2012 10:42am)
Men har hørt pvp er noget 'lort' ;(


e/ startede med dl hastighed på 1,7mb nu den nede på 400kb :/


pvp har ikke været en mulighed for folk i betaen, det har kun været få folk som har prøvet det i starten.
men der er jo mange ting som skal balanceres med tiden.. bare se wow, det er blevet en succes men det tog også lige lidt tid at ballance. :)
giv dem tid ;)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 03:53am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 10:52am)
nice hvad net har du ? :D
jeg har 20 / 4

yeah. samme her, selvom jeg har klaret det :P



pvp har ikke været en mulighed for folk i betaen, det har kun været få folk som har prøvet det i starten.
men der er jo mange ting som skal balanceres med tiden.. bare se wow, det er blevet en succes men det tog også lige lidt tid at ballance. :)
giv dem tid ;)


Har aldrig spillet wow B)
- Men det skal helt sikkert prøves, men tvivler på jeg køber spillet!(;
Har brugt for meget krudt på d2 :D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 20 2012 04:55am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 09:52am)
nice hvad net har du ? :D
jeg har 20 / 4

yeah. samme her, selvom jeg har klaret det :P



pvp har ikke været en mulighed for folk i betaen, det har kun været få folk som har prøvet det i starten.
men der er jo mange ting som skal balanceres med tiden.. bare se wow, det er blevet en succes men det tog også lige lidt tid at ballance. :)
giv dem tid ;)


haha 20/4 :D ryger du meget siden du skaffede dig et net magen til den internationale rygerdags dato? :-D
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 05:24am
Kan man først spille det i aften? Når jeg prøver login siger den nemlig at jeg ikke har spillet eller noget i den stil ;)
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll