d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyt Sig
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 19 2012 03:00pm
hvad syntes i ? :D

til ære for en stor mand
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 19 2012 03:02pm
Lovin it
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 03:57pm
ideen er fin, men synes ikk der skulle være "maersk" logoet på.. og dit navn er for stort.

Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 19 2012 04:03pm
mangler fokuspunkt(er), forfærdelig tekst, no flow, dårlig placering for maersk logoet osv.

Men øh... det er tanken der tæller, right?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 02:01am
Quote (Tigerss @ 20 Apr 2012 00:03)
mangler fokuspunkt(er), forfærdelig tekst, no flow, dårlig placering for maersk logoet osv.

Men øh... det er tanken der tæller, right?


er heller ikke tilfreds med teksten og har prøvet at få logoet flyttet ned det kommer bare det at se endnu dummere ud
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 20 2012 03:54am
Quote (Tigerss @ Apr 19 2012 11:03pm)
mangler fokuspunkt(er), forfærdelig tekst, no flow, dårlig placering for maersk logoet osv.

Men øh... det er tanken der tæller, right?


This + mærsk ligner en skinke på det billede D:
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 21 2012 06:57am
^_^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll