d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Erm
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Apr 19 2012 11:18am
Erm har lige købt en computer over DBA, dens blæser lærmer umanerligt meget, altså RIGTIGT meget, nogen god idee, på at få den til at blive lidt lavere, altså en rensing måske vil det hjælpe ??
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 19 2012 11:32am
En rensing er sikkert det der mangler.
Dog burde sælgeren at gøre sådan noget inden salg.

Hvad er spec på computeren ?
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 19 2012 11:58am
Tag støvsugeren op til blæser hullerne og fyr den auf! (;

Min bærbar (den jeg sidder ved nu) kunne førhen KUN spille d2 alt andet blev den for varm af og slukkede
automatisk efter et kvarters tid. Så en dag blev det for meget, så tog jeg støvsugeren og fyrede den max af!

Nu kan jeg have 4 spil kørende på samme tid og køre film over hdmi kabel uden at den bliver varm;) En gang i mellem
er det som om den 'spytter' støv ud, hvilken er cool! Den er sgu blevet selvrensende nu! :D

Prøv det! Kan kun anbefale det, hvis det ikke hjælper så tag den ned i en IT butik og spørg om de vil rense den ordentligt evt. fejlfinde
systemet og tjek gerne flere IT butikker da priserne kan svinge utroligt meget!
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll