Tag støvsugeren op til blæser hullerne og fyr den auf! (;
Min bærbar (den jeg sidder ved nu) kunne førhen
KUN spille d2 alt andet blev den for varm af og slukkede
automatisk efter et kvarters tid. Så en dag blev det for meget, så tog jeg støvsugeren og fyrede den max af!
Nu kan jeg have 4 spil kørende på samme tid og køre film over hdmi kabel uden at den bliver varm;) En gang i mellem
er det som om den 'spytter' støv ud, hvilken er cool! Den er sgu blevet selvrensende nu!

Prøv det! Kan kun anbefale det, hvis det ikke hjælper så tag den ned i en IT butik og spørg om de vil rense den ordentligt evt. fejlfinde
systemet og tjek gerne flere IT butikker da priserne kan svinge utroligt meget!