d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Har Brug For Hjælp! > :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Apr 19 2012 08:34am
Står og skal bruge et program hvor man kan lave et ansigt ældre.. (skal bruge det til en tale til min mors og fars 40 års fødselsdag)
:)
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Apr 19 2012 08:43am
har du ikke en smartphone? der findes en masse apps til det
Member
Posts: 5,537
Joined: Jul 19 2009
Gold: 0.00
Apr 19 2012 08:58am
Quote (Kubert @ 19 Apr 2012 15:43)
har du ikke en smartphone? der findes en masse apps til det


Jo, nogle navne på programmer? ;)
Member
Posts: 6,409
Joined: May 18 2008
Gold: 35.55
Apr 19 2012 09:08am
Quote (foxxen @ Apr 19 2012 02:58pm)
Jo, nogle navne på programmer? ;)


Ka du finde ud af at gå ind på market og søge på ordet "old" ? Tænker på oldbooth

This post was edited by Bluelightning on Apr 19 2012 09:08am
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 19 2012 04:00pm
Photoshop
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 06:59am
agebooth tror jeg det hedder ellers betal en for det inde i graphic req forum?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 20 2012 07:02am
Aging Booth er en eksisterende app, den koster 6 kr: http://itunes.apple.com/us/app/agingbooth/id357467791?mt=8

This post was edited by Whyred on Apr 20 2012 07:02am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll