Quote (exiter_dk @ Apr 19 2012 12:04pm)
Danmark er en af de førende lande på udviklingsområdet. Danmark ville aldrig nogensinde kunne konkurrerer med andre lande inden for produktion (selvom det går godt lige nu). Derfor vælger man viden frem for produktion i DK.
Dette er korrekt.
Men du skal ikke tro kineserne er uvidne, for Kineserne har også meget høje uddannelser og de udvikler også ting.

men ja, danmark er rigtig gode når det kommer til udvikling.