d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Markedsføring Af Vindmøller?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 19 2012 01:54am
Nogen der ved hvordan det fungerer? :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 03:51am
Der er hård konkurrence i markede (på verdens plan), da syd øst Asian har fundet en vej til at producere vindmøller langt billigere end Vestas..

mere ved jeg ikk.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 19 2012 04:09am
Quote (eLmasten @ Apr 19 2012 10:51am)
Der er hård konkurrence i markede (på verdens plan), da syd øst Asian har fundet en vej til at producere vindmøller langt billigere end Vestas..

mere ved jeg ikk.


Taktak;)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 05:04am
Quote (eLmasten @ Apr 19 2012 11:51am)
Der er hård konkurrence i markede (på verdens plan), da syd øst Asian har fundet en vej til at producere vindmøller langt billigere end Vestas..

mere ved jeg ikk.


Danmark er en af de førende lande på udviklingsområdet. Danmark ville aldrig nogensinde kunne konkurrerer med andre lande inden for produktion (selvom det går godt lige nu). Derfor vælger man viden frem for produktion i DK.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 05:08am
Quote (exiter_dk @ Apr 19 2012 12:04pm)
Danmark er en af de førende lande på udviklingsområdet. Danmark ville aldrig nogensinde kunne konkurrerer med andre lande inden for produktion (selvom det går godt lige nu). Derfor vælger man viden frem for produktion i DK.


Dette er korrekt.

Men du skal ikke tro kineserne er uvidne, for Kineserne har også meget høje uddannelser og de udvikler også ting. :)
men ja, danmark er rigtig gode når det kommer til udvikling.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll