d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fedt Fedt Fedt :d
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 17 2012 10:43am
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat <3
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 17 2012 11:29am
nice nok :) så kan du jo give by-tur :lol: jeg fik 1400 tilbage. bare ærgeligt at jeg ikke får dem udbetalt pga gæld jajaja
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 17 2012 11:37am
Quote (sunden @ Apr 17 2012 06:29pm)
nice nok :) så kan du jo give by-tur :lol:  jeg fik 1400 tilbage. bare ærgeligt at jeg ikke får dem udbetalt pga gæld jajaja


Hehe lige præcis :-D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 17 2012 11:53am
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 17:43)
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat <3


4,8k, og lige over 10k i feriepenge. B)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 17 2012 11:54am
Quote (Grandebedte @ Apr 17 2012 06:53pm)
4,8k, og lige over 10k i feriepenge. B)


Wow, ikke dårligt :-P Har ikke fået mine feriepenge endnu :(
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:21pm
Quote (Grandebedte @ 17 Apr 2012 19:53)
4,8k, og lige over 10k i feriepenge. B)


Så får du vel heller ikke løn i de dage du holder ferie gør du?
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 17 2012 12:29pm
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 18:43)
Så har man da lige fået et brev, hvor der står man har betalt 4.000,- for meget i skat <3
Sweet. Jeg fik også 4000~ dk tilbage :D og små 7.2k i feriepenge hvilket svarer til 17 dage :P
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 17 2012 12:30pm
Fik 13xx tilbage i skat
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:31pm
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >

B)
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 17 2012 12:33pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 06:31pm)
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >

B)


Slet ikke dårligt :D
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll