d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgsmål ...
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Apr 16 2012 09:45am
mine f1-f12 knapper på tastaturet er til lys,lyd og andet pis og lort

nogen måde at slå det fra på så man kan bruge dem til at game???

tak på forhånd :)
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Apr 16 2012 10:03am
sæt din fn tast fast med tape
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Apr 16 2012 10:33am
Quote (Huffie @ 16 Apr 2012 17:03)
sæt din fn tast fast med tape


^^
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 16 2012 11:02am
Quote (kaspermusen @ 16 Apr 2012 18:33)
^^


havde samme problem når din com starter op skal du gå ind i indstillinger inden den når at starte helt op også kan du vælge hvad f knapperne skal bruges til hvad mærke og model er din com?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 16 2012 11:05am
Quote (IAcid @ Apr 16 2012 07:02pm)
havde samme problem når din com starter op skal du gå ind i indstillinger inden den når at starte helt op også kan du vælge hvad f knapperne skal bruges til hvad mærke og model er din com?


Mener du Bios mode?

Du skal gå ind i din Bios, og finde ændringen der :)
Kan ikke huske hvad den hedder.
Men noget med
F-keys [Enable]/[disable]
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 16 2012 04:08pm
Quote (TheAngel @ 16 Apr 2012 19:05)
Mener du Bios mode?

Du skal gå ind i din Bios, og finde ændringen der :)
Kan ikke huske hvad den hedder.
Men noget med
F-keys [Enable]/[disable]


ja kan godt være det hedder det :) men plejer at klikke på del tror jeg under opstart også kiggede jeg lidt rundt til jeg fandt det med F keys
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll