☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Gaming Video
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 239
Replies: 3
Track Topic
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#1
Apr 16 2012 05:13am
Tja jeg har et clip på små 10minutter, jeg vil have smidt noget musik på og lidt effekter her og der.
Nogle der er interesseret i enten i at lave videoen for mig, eller give mig et par fifs om hvordan laver det, og hvilket program der skal bruges.
Haj
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold
:
679.00
#2
Apr 16 2012 05:42am
hey dude.. har hørt fra 2 venner at "pinnacle studio 14 HD" skulle være temmelig nice
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#3
Apr 16 2012 06:02am
Quote (Haj @ 16 Apr 2012 13:42)
hey dude.. har hørt fra 2 venner at "pinnacle studio 14 HD" skulle være temmelig nice
Har brug for en der kan guide mig en smule
men tak skriver det bag øret.
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#4
Apr 16 2012 12:44pm
Ingen ?
Hvad med evt bare klippe det sammen og smide noget musik over.
This post was edited by ZwiX on Apr 16 2012 12:44pm
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact