d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gaming Video
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 16 2012 05:13am
Tja jeg har et clip på små 10minutter, jeg vil have smidt noget musik på og lidt effekter her og der.
Nogle der er interesseret i enten i at lave videoen for mig, eller give mig et par fifs om hvordan laver det, og hvilket program der skal bruges.
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 16 2012 05:42am
hey dude.. har hørt fra 2 venner at "pinnacle studio 14 HD" skulle være temmelig nice
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 16 2012 06:02am
Quote (Haj @ 16 Apr 2012 13:42)
hey dude.. har hørt fra 2 venner at "pinnacle studio 14 HD" skulle være temmelig nice


Har brug for en der kan guide mig en smule :)
men tak skriver det bag øret.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 16 2012 12:44pm
Ingen ?

Hvad med evt bare klippe det sammen og smide noget musik over.

This post was edited by ZwiX on Apr 16 2012 12:44pm
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll