d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyhed Arnold Mærsk Mckinney Møller > !
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Apr 16 2012 03:44am
R.I.P

Den 98-årige skibsreder Arnold Mærsk Mckinney Møller er død. Ifølge ekstrabladets oplysninger døde han i nat på Rigshospitalet.

ekstrabladet.dk's oplysninger er netop blevet bekræftet i en pressemeddelelse.

- Det er med sorg, vi må meddele, at skibsreder Mærsk Mc-Kinney Møller er død den 16. april 2012.

På vegne af den samlede familie vil jeg udtrykke vor dybe sorg over tabet af vores far, morfar og oldefar, Mærsk Mc-Kinney Møller. Vi søstre har mistet en far, som aldrig svigtede hverken sin familie eller sin gerning.

Vi er taknemmelige over, at vores far blev beriget med et langt indholdsrigt liv. Med sit aldrig svigtende ønske om at gøre gavn satte han med mange og store initiativer et væsentligt præg på sin samtid.

http://ekstrabladet.dk/112/article1742670.ece

hold kæft en nyhed..
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 16 2012 03:49am
Og det er i dag jeg skulle have haft årsdag med min kæreste.. Nu er den da blevet lidt nemmere at huske!

ps. RIP
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 16 2012 03:56am
Dam mærsk din gamle røver.. RIP
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Apr 16 2012 04:15am
HR Møller 98 år R.I.P
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 16 2012 04:49am
En stor mand.
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 16 2012 05:25am
Quote (Whyred @ Apr 16 2012 12:49pm)
En stor mand.


ja det må man sige.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 16 2012 06:17am

Quote (Whyred @ Apr 16 2012 12:49pm)
En stor mand.


Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Apr 16 2012 07:38am
Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 01:17pm)
Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!


Det er kun skattesvindel hvis man bliver dømt :)

Men en stor del af imperiet blev grundlagt af hans far, familiefonden og måden arven skal deles på og det var fuldt lovligt.

Kan ikke huske om det er nu eller i næste generation at familiefonden skal låses op og beskattes
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 16 2012 08:16am
Quote (EnTeK @ Apr 16 2012 03:38pm)
Det er kun skattesvindel hvis man bliver dømt :)

Men en stor del af imperiet blev grundlagt af hans far, familiefonden og måden arven skal deles på og det var fuldt lovligt.

Kan ikke huske om det er nu eller i næste generation at familiefonden skal låses op og beskattes


Alle ved det, men ingen tør gør noget ved det. SIMPEL AS THAT. Det er noget svineri det han havde gang i. Dog har jeg respekt for at hans far har bygget det han har bygget, men ingen respekt for skattesvindel!
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Apr 16 2012 10:36am
så tæt på max level... R.I.P
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll