d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Træning I Hjemmet!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 15 2012 12:17pm
Sup! Har lige et par enkelte små spørgsmål nu hvor sommeren nærmer sig og man skal i form! :)

Pga. manglende tid har jeg ikke tid til at gå i fitness center mere (kun i ferier) og jeg skal gerne
have en fin mave og bryst her til sommer, så man kan smide trøjen uden at bare se tynd ud.

Er 17 år, ikke stor af bygning
er lige omkring 170 høj og har en fedtproducent på 5.5-6.2

Søger nogle øvelser jeg kan udføre i hjemmet som kan give mig en:
fin tydelig sixpack.
trænet overkrop.
V-shape ryg/trænet ryg.

Pt. udfører jeg:
Normal push ups
Handstand push ups
push ups på 1 hånd

Normal mavebøjninger
Mavebøjninger med vægte (10kg's)

Og nogle øvelser jeg egentlig ikke kender navnet på! :)

Tak på forhånd!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 15 2012 12:19pm
Du tager to mælke kasser sætter dig på og gamer D2

Like everybody else here ?!
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 15 2012 12:20pm
Quote (Vinum @ Apr 15 2012 07:19pm)
Du tager to mælke kasser sætter dig på og gamer D2

Like everybody else here ?!


Arrh, det har jeg sgu gjort hele vinteren :)!
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 15 2012 12:22pm
Hvilke redskaber har du til rådighed? Du kommer meget langt med håndvægte og en pull-up-bar.

Det er dog ikke noget du bare lige sådan gør. Du skal have kosten med ind over samtidig med at du træner og selvom alle faktorer er optimale vil dine resultater frem til sommeren efter al sandsynlighed være meget minimale. Hvis du virkelig har en fedtprocent på 5 kan jeg SLET ikke forstå du ikke har sixpack. Ville meget gerne se hvordan det ser ud for i min verden hænger det ikke sammen.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 15 2012 12:24pm
Quote (Monze @ Apr 15 2012 07:22pm)
Hvilke redskaber har du til rådighed? Du kommer meget langt med håndvægte og en pull-up-bar.

Det er dog ikke noget du bare lige sådan gør. Du skal have kosten med ind over samtidig med at du træner og selvom alle faktorer er optimale vil dine resultater frem til sommeren efter al sandsynlighed være meget minimale. Hvis du virkelig har en fedtprocent på 5 kan jeg SLET ikke forstå du ikke har sixpack. Ville meget gerne se hvordan det ser ud for i min verden hænger det ikke sammen.


this
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 15 2012 12:31pm
Quote (Monze @ Apr 15 2012 07:22pm)
Hvilke redskaber har du til rådighed? Du kommer meget langt med håndvægte og en pull-up-bar.

Det er dog ikke noget du bare lige sådan gør. Du skal have kosten med ind over samtidig med at du træner og selvom alle faktorer er optimale vil dine resultater frem til sommeren efter al sandsynlighed være meget minimale. Hvis du virkelig har en fedtprocent på 5 kan jeg SLET ikke forstå du ikke har sixpack. Ville meget gerne se hvordan det ser ud for i min verden hænger det ikke sammen.


Har også sixpack, men den skal bare gøres mere tydelig. Har håndvægte til rådighed op til 20kg. Ingen pullup bar desværre, ville have elsket sådan en.
Fedtprocenten er bare en nogenlunde beregnet på den her: http://myfoodcontrol.appspot.com/da/fedtprocent.html
Vejer 47kg og er mellem 170-174 + har lagt noget oveni fordi jeg tænkte hellere for meget end for lidt.

Jeg har brugt 47kg og 170høj som minimum. Har ikke målt min højde på det seneste men vægten er målt og er 17 år gammel som sagt.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 15 2012 12:41pm
Quote (FasterA @ 15 Apr 2012 20:31)
Har også sixpack, men den skal bare gøres mere tydelig. Har håndvægte til rådighed op til 20kg. Ingen pullup bar desværre, ville have elsket sådan en.
Fedtprocenten er bare en nogenlunde beregnet på den her: http://myfoodcontrol.appspot.com/da/fedtprocent.html
Vejer 47kg og er mellem 170-174 + har lagt noget oveni fordi jeg tænkte hellere for meget end for lidt.

Jeg har brugt 47kg og 170høj som minimum. Har ikke målt min højde på det seneste men vægten er målt og er 17 år gammel som sagt.


Den der er i hvert fald ikke præcis :D

Hvor meget forventer du at kunne øge din muskelmasse med til sommeren?
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 15 2012 12:43pm
1. Husk nu også at træne noglet core nu du er igang. ikke kun de der pynte muskler.
2. pullupbar. tag en dørkam eller sådan noget. min pullupbar er et bræt med en tykkelse på 1.5 cm. nu er jeg også klatre og bruger den primært til finger styrke, men stadig. vær lidt kreativ.
3. Her er noget relateret læsning og et arkiv med masser af "dagens træning" gennem to som mig og nogle andre folk i streetmovement har haft det sjovt med. nogle gode og alternative rutiner og sådan. bare så du ikke køre død i de samme kedelige øvelser. Dog er dette rettet mod parkour træning, men de fleste af tingene er generalt bare styrke af hele kroppen.
http://parkour.dk/37725/Dagens%20Træning
http://parkour.dk/35418.0.1/

Held og lykke med projektet mate. Håber du også tænker lidt på at det er praktisk at kunne bruge sin krop til div bevægelser og andet fedt. Og ikke kun lave damer på stranden..

Cheers.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 15 2012 12:51pm
Quote (LOLouis @ Apr 15 2012 07:43pm)
1. Husk nu også at træne noglet core nu du er igang. ikke kun de der pynte muskler.
2. pullupbar. tag en dørkam eller sådan noget. min pullupbar er et bræt med en tykkelse på 1.5 cm. nu er jeg også klatre og bruger den primært til finger styrke, men stadig. vær lidt kreativ.
3. Her er noget relateret læsning og et arkiv med masser af "dagens træning" gennem to som mig og nogle andre folk i streetmovement har haft det sjovt med. nogle gode og alternative rutiner og sådan. bare så du ikke køre død i de samme kedelige øvelser. Dog er dette rettet mod parkour træning, men de fleste af tingene er generalt bare styrke af hele kroppen.
http://parkour.dk/37725/DagensTr%C3%A6ning
http://parkour.dk/35418.0.1/

Held og lykke med projektet mate. Håber du også tænker lidt på at det er praktisk at kunne bruge sin krop til div bevægelser og andet fedt. Og ikke kun lave damer på stranden..

Cheers.


Skal ikke lave damer :) Regner bare med at skulle til Tjekkiet og ville gerne kunne smide trøjen og se lidt trænet ud samtidig ;)
Dørkarmen virker desværre ikke :(

Tak for links!:)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 15 2012 01:11pm
Quote (FasterA @ 15 Apr 2012 20:51)
Skal ikke lave damer :) Regner bare med at skulle til Tjekkiet og ville gerne kunne smide trøjen og se lidt trænet ud samtidig ;)
Dørkarmen virker desværre ikke :(

Tak for links!:)


Okey mate.
Håber du finder ud af noget.
Eller så bare skriv herinde.
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll