Fedt!

Ja, nu ved jeg tilfældigvis hvem der vinder

Skriv hvis I vil høre det.
Quote (ZwiX @ 14 Apr 2012 18:12)
Det er simpelthent noget af det ringeste tvunderholdning.
Ja, men fordi det er så ringe bliver det faktisk godt hahaha, det er så sindsygt grinern!