d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dota 2 > Andre Som Spiller Det?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 14 2012 04:10am
Er der andre som spiller dota 2 ? :)

eller som skal spille dota 2 når det udkommer.
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 14 2012 04:19am
Har ikke beta, så ska nok ha det når det udkommer :)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 05:13am
yes & yes
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 14 2012 05:46am
Quote (A_D @ Apr 14 2012 11:19am)
Har ikke beta, så ska nok ha det når det udkommer :)


hehe okay, det ihvertfald mega fedt :p
du skal glæde dig !

sup med nyt navn? :b
ku ellers godt lide Xelia.


Quote (Marquina @ Apr 14 2012 12:13pm)
yes & yes


game en dag?:)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 05:47am
Quote (eLmasten @ Apr 14 2012 12:46pm)
hehe okay, det ihvertfald mega fedt :p
du skal glæde dig !

sup med nyt navn? :b
ku ellers godt lide Xelia.




game en dag?:)



sure

og lol alex, why skiftede du navn? ^^
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 14 2012 08:18am
Kan stadig bedre lide HoN. Synes dota2 er så laaaangsoooomt.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 08:42am
Quote (kqster @ Apr 14 2012 03:18pm)
Kan stadig bedre lide HoN. Synes dota2 er så laaaangsoooomt.


HoN sucks imo. spillede 2 gange og det var det. dota2 er hurtigt iforhold til det gamle i wc3, pga ingen delay imo ^^ og det går sku hurtigt nok imo.
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 14 2012 09:19am
Quote (Marquina @ Apr 14 2012 04:42pm)
HoN sucks imo. spillede 2 gange og det var det. dota2 er hurtigt iforhold til det gamle i wc3, pga ingen delay imo ^^ og det går sku hurtigt nok imo.


Der er kæmpe delay hvis man er vant til at game hon :D

EDIT : Og gider ikke til at vænne mig til et nyt spil, regner med at skulle game D3 om 1 måned og så gw2 når det engang udkommer. Må bare nøjes med HoN indtil videre.

This post was edited by kqster on Apr 14 2012 09:20am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 14 2012 09:25am
LoL ftw
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 14 2012 11:02am
Quote (kqster @ Apr 14 2012 03:18pm)
Kan stadig bedre lide HoN. Synes dota2 er så laaaangsoooomt.


HoN er bedre end dota 2 lige nu, ingen tvivl.. men nu er dota 2 stadig kun beta, så det skal nok nå at ændre sig :)

men HoN går virkelig hurtigt iforhold til dota 1 & LoL ..

var 1750-1800 mmr i gamle system... 1650-1700ish nye (hon)


Quote (JVL @ Apr 14 2012 04:25pm)
LoL ftw


LoL = LOL ... kun til at grine af ! :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll