Quote (kqster @ Apr 14 2012 03:18pm)
Kan stadig bedre lide HoN. Synes dota2 er så laaaangsoooomt.
HoN er bedre end dota 2 lige nu, ingen tvivl.. men nu er dota 2 stadig kun beta, så det skal nok nå at ændre sig

men HoN går virkelig hurtigt iforhold til dota 1 & LoL ..
var 1750-1800 mmr i gamle system... 1650-1700ish nye (hon)
Quote (JVL @ Apr 14 2012 04:25pm)
LoL ftw
LoL = LOL ... kun til at grine af !
