d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Wow > Det Er Sådan Man Skal Spille Bf3 :d
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 13 2012 12:00pm
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 13 2012 02:49pm
Det er nice nok lavet :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 13 2012 03:15pm
Vil gerne starte med at byde 84k fg for sådan en :O
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
Apr 13 2012 03:33pm
:drool:
Ville være for fedt at prøve!
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Apr 13 2012 04:48pm
waaaaat, hvor fedt!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 13 2012 05:15pm
Fedt man :D
Kunne godt undvære de der softguns, og så måske lave en dragt som registrere det med et lille stød i stedet :p
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 14 2012 03:57am
Postede det herinde for et par måneder siden xD
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 14 2012 05:17am
Quote (TheAngel @ Apr 14 2012 12:15am)
Fedt man :D
Kunne godt undvære de der softguns, og så måske lave en dragt som registrere det med et lille stød i stedet :p


Nej det er jo det der gør det fedt! :D

Quote (ZwiX @ Apr 14 2012 10:57am)
Postede det herinde for et par måneder siden xD


Hehe det har jeg ikke set d:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 14 2012 07:34am
det vildt nok !
- glæder mig til at blive gammel, så kan jeg få mig sådan et i mit hjem, lol.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll