Quote (Borki @ Apr 11 2012 08:34pm)
Hej med dig. Du er desværre havnet det forkerte sted.
Hvis det er d2 relateret, så tjek linket:
http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=51hvis ikke pm mig, så sender jeg dig et link, hvor du så skal poste dit topic.
NS er Netstationen.dk
det er kun folk i danmark som bruger det og der er desværre ikke noget subforum omkring Netstationen.