d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger Ns Monz/ting > Offer Fg
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Apr 11 2012 01:29pm
yir
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Apr 11 2012 01:34pm
Hej med dig. Du er desværre havnet det forkerte sted.
Hvis det er d2 relateret, så tjek linket: http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=51

hvis ikke pm mig, så sender jeg dig et link, hvor du så skal poste dit topic.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 11 2012 02:31pm
Quote (Borki @ Apr 11 2012 08:34pm)
Hej med dig. Du er desværre havnet det forkerte sted.
Hvis det er d2 relateret, så tjek linket: http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=51

hvis ikke pm mig, så sender jeg dig et link, hvor du så skal poste dit topic.


NS er Netstationen.dk

det er kun folk i danmark som bruger det og der er desværre ikke noget subforum omkring Netstationen.
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll