d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skal Have Ny Computer
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 11 2012 07:25am
Det skal være en stationær, som jeg skal game d3 og måske også bf3. har kigget inde på komplett dk men ved ikke særlig meget om det :-) Skal også have skærm og tastatur til det.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 11 2012 02:52pm
http://www.topdata.dk/


de har sindsyge pc'er og de er billige!

jeg købte min derfra for godt 3 måneder siden, og jeg siger god for den !
+ du får 2 års garanti oveni !
skide god service osv ! do it.

jeg gav 10.000 kr

i7 2700k
16 gb ram
nvidia 580gt

etc etc
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Apr 11 2012 04:48pm
Quote (eLmasten @ 11 Apr 2012 22:52)
http://www.topdata.dk/


de har sindsyge pc'er og de er billige!

jeg købte min derfra for godt 3 måneder siden, og jeg siger god for den !
+ du får 2 års garanti oveni !
skide god service osv ! do it.

jeg gav 10.000 kr

i7 2700k
16 gb ram
nvidia 580gt

etc etc


reklamationsret? ;)

Quote (TheAngel @ 12 Apr 2012 00:50)
Reklamations ret og garanti er praktisk talt det samme :)


lmao, var det ikke dig der var efter mig for noget tid siden da jeg sagde garanti? xD

This post was edited by chu25 on Apr 11 2012 05:04pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 11 2012 04:50pm
Quote (chu25 @ Apr 12 2012 12:48am)
reklamationsret?  ;)


Reklamations ret og garanti er praktisk talt det samme :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 12 2012 02:25am
Quote (TheAngel @ 11 Apr 2012 23:50)
Reklamations ret og garanti er praktisk talt det samme :)


Den må du meget gerne uddybe, for rent juridisk er det i hvert fald noget vås.
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Apr 12 2012 02:49am
Quote (Grandebedte @ 12 Apr 2012 09:25)
Den må du meget gerne uddybe, for rent juridisk er det i hvert fald noget vås.


Rent juridisk findes garanti og reklamationsret.
I praksis er det unødvendigt. Hvis jeg kunne spare en 10'er på hvert af mine elektronikkøb, ved at slippe for garanti havde jeg gjort det. Har 30 ting som alle normalt klager over går i stykker, jeg har dog haft dem over 2 år, uden nogen fejl. Jeg har alligevel ikke tid til at slås med en forhandler hvis det endeligt skulle være, for så kunne jeg lige så godt have brugt tiden på at arbejde, så har jeg pengene igen...

Men vouch for Topdata, du kan i hvert fald ikke komme til at betale overpris. Prøv også Sharkgaming, hvis du syntes.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 12 2012 05:10am
Quote (Grandebedte @ Apr 12 2012 10:25am)
Den må du meget gerne uddybe, for rent juridisk er det i hvert fald noget vås.



Reklamations ret er hos dem der har solgt computeren og den gør det samme som en garanti :)
For det betyder i milde træk *garanti* går noget i stykker, så skal det laves hos firmaet som solgte den her computer.
Hvorimod hvis det er garanti, så skal den laves hos producenten af computeren.

Fx en hp computer købt i elgiganten har 2 års reklamations ret og 1 års garanti hos hp.
Dvs inde for det her ene år skal computeren laves direkte hos hp, men er vi ude over det her år, skal kunden henvende sig ved elgiganten.

This post was edited by TheAngel on Apr 12 2012 05:21am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 12 2012 05:37am
Det er mere hvilke inventar den skal have. Der er jo ingen grund til at betale 15k for en der kun skal bruges til LoL fx. Men skal spille d3 og bf3.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 12 2012 05:43am
Quote (JVL @ Apr 12 2012 01:37pm)
Det er mere hvilke inventar den skal have. Der er jo ingen grund til at betale 15k for en der kun skal bruges til LoL fx. Men skal spille d3 og bf3.


Jeg kan anbefale dig at omregne dine moneter til $ og forhøre dig i Dette forum
De er hardcore og kan fortælle dig lidt om hvilke dele / komponenter du skal søge efter i de forskellige computere :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 12 2012 07:32am
Quote (TheAngel @ Apr 12 2012 12:43pm)
Jeg kan anbefale dig at omregne dine moneter til $ og forhøre dig i Dette forum
De er hardcore og kan fortælle dig lidt om hvilke dele / komponenter du skal søge efter i de forskellige computere :)


Takker! =)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll