d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > En Lille Hjælp Til Jer Herinde. > :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Apr 10 2012 11:05am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 10 2012 11:13am
Nøj, og der er ovenikøbet flere videoer der forklare ting, folk kan syntes er, svære at få styr på. Fedt.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 10 2012 11:23am
Quote (Molle_fkk @ 10 Apr 2012 19:13)
Nøj, og der er ovenikøbet flere videoer der forklare ting, folk kan syntes er, svære at få styr på. Fedt.


AHAHHAHAH :ROFL:
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 10 2012 11:33am
Tak. Lige hvad jeg manglede.
synes nu også i burde tjekke ham her ud.
Super fyr hvis man er i tvivl om udtalen af et ord.
Har har sku det hele
http://www.youtube.com/watch?v=N16Z6uAlhig&feature=fvwrel
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 10 2012 11:43am
klaphat
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 10 2012 12:17pm
Synes godt om!
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 10 2012 01:03pm
Quote (Whyred @ Apr 10 2012 08:17pm)
Synes godt om!


syntes godt om!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 10 2012 04:19pm
Quote (Whyred @ 10 Apr 2012 20:17)
Synes godt om!


damn det havde jeg tænkt mig at poste men du kom mig i forkøbet :(

det er ligesom alle dem der bruger behøvs som sådan set ikke er et ord

This post was edited by IAcid on Apr 10 2012 04:21pm
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 10 2012 05:02pm
Quote (Monze @ Apr 10 2012 07:23pm)
AHAHHAHAH :ROFL:


B)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 12 2012 02:28am
Quote (IAcid @ 10 Apr 2012 23:19)
damn det havde jeg tænkt mig at poste men du kom mig i forkøbet :(

det er ligesom alle dem der bruger behøvs som sådan set ikke er et ord


Quote (IAcid @ 11 Apr 2012 19:44)
syntes det er en dårlig ide da det vil dræbe alle de andre topics

og hørte noget med når et topic når x antal post så bliver det lukket, men er ikke sikker


:wacko:
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll