d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Bærbar
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 10 2012 10:39am
Jeg skal købe en ny bærbar.. Men er lidt usikker på hvad jeg skal købe for en.. Har nemlig nogle krav til spil..

Jeg ved at man kan bruge http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx til at finde ud af, om man kan spille spillet..
Men da jeg ikke har computeren, tænkte jeg at der fandtes en hjemmeside, hvor jeg kan plotte specifikationer ind og den kan fortælle hvilke setups jeg kan spille dem i..

Hvis der ikke er nogle som kan sådan en side, så må jeg jo bare ud og undersøge markedet.. Har selv en okay viden om copmputere, men lige med bærbar grafikkort er jeg lidt lost..
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 10 2012 12:25pm
Bærbare sutter, hvis du skal bruge den til spil :)
Medmindre du er villig til at ofre 10-15k for en bærbar, som kan trække nogle ok spil - så vil jeg anbefale en stationær ^^

Og kender ingen sådan side, desværre :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 10 2012 01:33pm
en som kan anbefale en bærbar til omkring 5-6k kr? kan også koste mere, hvis den er det værd!

overvejer at købe en ny og gi den her væk.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 10 2012 01:35pm
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 10 2012 09:33pm)
en som kan anbefale en bærbar til omkring 5-6k kr?  kan også koste mere, hvis den er det værd!

overvejer at købe en ny og gi den her væk.


Warn Kony 2012 !
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 11 2012 03:07am
Quote (Hore_to_the_t @ 10 Apr 2012 21:33)
en som kan anbefale en bærbar til omkring 5-6k kr?  kan også koste mere, hvis den er det værd!

overvejer at købe en ny og gi den her væk.


http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SANP700Z3AS02/samsung-14-barbar-computer-np700z3a-s02se

den her er for lækker savler tit over den i buttikken
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 11 2012 03:13am
tør ikke at købe noget fra elgiganten
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 11 2012 03:55am
stationær >
for gaming
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 11 2012 03:57am
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 11 2012 11:13am)
tør ikke at købe noget fra elgiganten


elgiganten er super venlige og hjælpsomme :)
Kan klart anbefale dem, over mange andre må jeg da indrømme.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 11 2012 06:24am
Ved godt at stationære er 100 gange bedre til at game på..
Men har en stationær, den larmer når den er tændt.. Det er en god computer, kan trække de fleste spil i høj setup..
Men ønsker mig en bærbar, så den kan transporteres nemmere..
Det eneste krav jeg har til den er den ikke virker for stor at se på, mindst 15,6" og højst 17,3"..
Skal kunne klare league og legends på mindst medium setups..
Prisen regner jeg med max 8000.. Ved det ikke rigtig endnu, men 8000 er mit aller max..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 11 2012 06:43am
en bærbar til 8k som kun skal kunne køre LoL på medium? køb noget billigere m8 :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll