Quote (Haj @ Apr 7 2012 09:42am)
hey boys har nogle problemer med musen ingame..
kan kun bruge mouse button 1 og 2.. kan ikke bruge button 3 og 4 kan ik engang scroll..
har lige skiftet fra xp til win7 så det har nok noget med det at gøre... nogen forslag?
Højreklik på dit d2 ikon
egenskaber
kompatibillitet
vælg service pack 2This post was edited by MrLennon on Apr 7 2012 07:22am