d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D2 Mouse Problemer
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 7 2012 06:42am
hey boys har nogle problemer med musen ingame..
kan kun bruge mouse button 1 og 2.. kan ikke bruge button 3 og 4 kan ik engang scroll..
har lige skiftet fra xp til win7 så det har nok noget med det at gøre... nogen forslag?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Apr 7 2012 07:20am
Quote (Haj @ Apr 7 2012 09:42am)
hey boys har nogle problemer med musen ingame..
kan kun bruge mouse button 1 og 2.. kan ikke bruge button 3 og 4 kan ik engang scroll..
har lige skiftet fra xp til win7 så det har nok noget med det at gøre... nogen forslag?


Højreklik på dit d2 ikon
egenskaber
kompatibillitet
vælg service pack 2


This post was edited by MrLennon on Apr 7 2012 07:22am
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 9 2012 05:28am
fasterA xDDDD
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll