d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Southpark > Sæson 16
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 7 2012 06:20am
nogen som har set de nye southpark afsnit ?

syntes det bliver mere og mere kedeligt
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 7 2012 07:58am
casa bonita.. bedste afsnit :D.. har ikke set det nye desværre, men overvejede det
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 7 2012 12:04pm
De har stort set også lavet et afsnit om alle emner i verden.
Afsnittene bliver jo mere og mere ligegyldige.

De burde at have stoppet mens serien var på sit højeste.
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 7 2012 01:58pm
Quote (ZwiX @ Apr 7 2012 07:04pm)
De har stort set også lavet et afsnit om alle emner i verden.
Afsnittene bliver jo mere og mere ligegyldige.

De burde at have stoppet mens serien var på sit højeste.


THAT AINT GONNA BRING THEM ANY $$
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 7 2012 02:27pm
Quote (Tigerss @ 7 Apr 2012 20:58)
THAT AINT GONNA BRING THEM ANY $$


tænker de har rigeligt med penge syntes de nye afsnit er alt for langt ude, ligesom med two and a half men hvad er meningen med at erstatte Charlie Sheen de burde have stoppet serien
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 7 2012 04:15pm
Jeg synes nu de er meget gode. Der er som regel et par stykker i hver sæson som jeg synes er virkelig gode, men sådan er det også med de tidligere sæsoner.
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Apr 7 2012 05:31pm
southpark bliver aldrig kedeligt.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 7 2012 06:26pm
Quote (Monze @ 7 Apr 2012 23:15)
Jeg synes nu de er meget gode. Der er som regel et par stykker i hver sæson som jeg synes er virkelig gode, men sådan er det også med de tidligere sæsoner.


sæson 8 - 13 var helt klart det bedste også går det ellers bare ned af

Quote (SHanelcia @ 8 Apr 2012 00:31)
southpark bliver aldrig kedeligt.


de nye afsnit gør ....
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Apr 8 2012 02:36am
de tager også længer tid at udgiv nu synes jeg. det nye afsnit er og okay sjovt og gider os af lige vel noget at tænke over ^_^

er det en mands eller en kvindes job at slå toiletbratte ned ? :P

men ja de er ingenting til forhold de gamle afsnits. imagnationland 1-2-3 fks, men ved ikke om de er kedelig :(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 8 2012 05:33am
Season 5 e. 4 - Scott Tenorman Must Die !


- Bedste af alle ! 100% :D :D

og så lige 200 & 201 :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll