Quote (Monze @ 7 Apr 2012 23:15)
Jeg synes nu de er meget gode. Der er som regel et par stykker i hver sæson som jeg synes er virkelig gode, men sådan er det også med de tidligere sæsoner.
sæson 8 - 13 var helt klart det bedste også går det ellers bare ned af
Quote (SHanelcia @ 8 Apr 2012 00:31)
southpark bliver aldrig kedeligt.
de nye afsnit gør ....