d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Sker Der I København Tråden
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Apr 6 2012 06:14am
Tanken med denne tråd, er at give opmærksomhed til diverse happenings.
Det gør ingen forskel hvorvidt det er et stort eller småt arrangement.
Desuden kunne det være fedt, hvis folk tog til nogle andre arrangementer end dem de plejer.



Joy Orbison er en engelsk producer fra London.
Hans lyd beskrives som en blanding af House, Disco og Dubstep.
Læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/Joy_Orbison

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 6 2012 07:04am
Fed idé.
Som sagt i en anden tråd. Ska convention her i weekenden på loppen. Det bliver vildt.
https://www.facebook.com/events/172293176210907/

This post was edited by LOLouis on Apr 6 2012 07:04am
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Apr 7 2012 03:32pm
Bump
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 7 2012 06:27pm
Member
Posts: 12,329
Joined: Jul 29 2009
Gold: 0.00
Apr 9 2012 02:54pm
Der er House ude i kødbyen på fredag



Flip har lige vundet 1 pris i DDJA og Noir har vunder 3.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 10 2012 08:16am
I tilfælde af at jeg ikke er det eneste menneske her der godt kan lide sådan noget metal værk:
http://www.metal-battle.com/countries/denmark/
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll