d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > At&t Iphone. > Kan Man Godt Unluck Den ?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 5 2012 07:03am
Her I Danmark ? og hvor kan man gøre det henne ?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 5 2012 09:09am
Quote (Danish @ 5 Apr 2012 14:03)
Her I Danmark ? og hvor kan man gøre det henne ?


mit bedste bud ville være nørrebro eller istedgade der ligger nogle kiosker som reklamerer med det
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 5 2012 09:21am
Quote (IAcid @ 5 Apr 2012 16:09)
mit bedste bud ville være nørrebro eller istedgade der ligger nogle kiosker som reklamerer med det


Det er jailbreake de offer derinde :(
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 5 2012 11:58am
Quote (Danish @ 5 Apr 2012 16:21)
Det er jailbreake de offer derinde :(


mener også de kan åbne en sim låst telefon
ret sikker på jeg har set sådan en kiosk på nørrebro reklamere med det, men ved ikke om det også gælder iphone
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 5 2012 08:36pm
Quote (Danish @ Apr 5 2012 04:21pm)
Det er jailbreake de offer derinde :(


unlock = jailbreak ???


edit: searched google.. "There is a lot of confusion among noobies about jailbreaking and unlocking" :cry:

This post was edited by Tigerss on Apr 5 2012 08:42pm
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Apr 5 2012 11:37pm
Quote (Tigerss @ 6 Apr 2012 03:36)
unlock = jailbreak ???


edit: searched google.. "There is a lot of confusion among noobiesabout jailbreaking and unlocking"  :cry:


Unlock er ikke Jailbreak i sig selv ....

Unlock = Åbne den så alle teleselvskaber kan tages i brug.
Jailbreak = Så kan du download programmer gratis eller ændre ting på selve Iphonen som lukker dig ind i softwaren, så du kan ændre iconer Osv.

Snak Dansk her i Dansk tråd tak !

EDIT :

Hvis du jailbreaker den, så har du store problemer hver eneste gang du skal opdatere din iphone, fordi du bliver nødt til at slette alt sammen og starte på ny igen igen, og det er hver eneste gang du skal opdatere den !

This post was edited by Danish on Apr 5 2012 11:39pm
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 6 2012 10:25am
Quote (Danish @ Apr 6 2012 06:37am)
Unlock er ikke Jailbreak i sig selv ....

Unlock = Åbne den så alle teleselvskaber kan tages i brug.
Jailbreak = Så kan du download programmer gratis eller ændre ting på selve Iphonen som lukker dig ind i softwaren, så du kan ændre iconer Osv.

Snak Dansk her i Dansk tråd tak !

EDIT :

Hvis du jailbreaker den, så har du store problemer hver eneste gang du skal opdatere din iphone, fordi du bliver nødt til at slette alt sammen og starte på ny igen igen, og det er hver eneste gang du skal opdatere den !


Solution: lad være at opdatere.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll