Quote (Mo4NL @ 3 Apr 2012 12:55)
Hey derude

Jeg ville bare lige høre om der var nogle der har været til optagelsesprøve på HHX før.
Jeg ved jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik og Tysk.
Hvis i har så skriv i tråden eller pm mig

Gl
min ven var til optagelse prøve til stx og han acede det han havde forestillet sig det ville været meget værre
hvor skal du til prøve henne ?
This post was edited by IAcid on Apr 3 2012 05:58am