d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hhx Optagelsesprøve.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Apr 3 2012 05:55am
Hey derude :)

Jeg ville bare lige høre om der var nogle der har været til optagelsesprøve på HHX før.


Jeg ved jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik og Tysk.

Hvis i har så skriv i tråden eller pm mig :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 3 2012 05:57am
Quote (Mo4NL @ 3 Apr 2012 12:55)
Hey derude :)

Jeg ville bare lige høre om der var nogle der har været til optagelsesprøve på HHX før.


Jeg ved jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik og Tysk.

Hvis i har så skriv i tråden eller pm mig :)


Gl
min ven var til optagelse prøve til stx og han acede det han havde forestillet sig det ville været meget værre
hvor skal du til prøve henne ?

This post was edited by IAcid on Apr 3 2012 05:58am
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Apr 3 2012 06:18am
Quote (IAcid @ Apr 3 2012 12:57pm)
Gl
min ven var til optagelse prøve til stx og han acede det han havde forestillet sig det ville været meget værre
hvor skal du til prøve henne ?


HHX - Roskilde.

Er lidt på røven især med Tysk..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 3 2012 06:23am
Det er ikke så slemt som folk tror det burde godt kunne lade sig gøre.
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Apr 3 2012 07:27am
har hørt fra folk der var op, at det ikke er svære end 9. afgangseksamen.

de har dog alle været på stx/htx, men mon ikke der er det samme på hhx?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 3 2012 09:23am
Quote (chu25 @ Apr 3 2012 02:27pm)
har hørt fra folk der var op, at det ikke er svære end 9. afgangseksamen.

de har dog alle været på stx/htx, men mon ikke der er det samme på hhx?


jo - det minder alt sammen om hinanden.
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Apr 3 2012 12:31pm
Quote (chu25 @ Apr 3 2012 02:27pm)
har hørt fra folk der var op, at det ikke er svære end 9. afgangseksamen.

de har dog alle været på stx/htx, men mon ikke der er det samme på hhx?


Ja men der har de jo haft fagene hele året har ikke haft et eneste af de fag i 1½ år :(
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 3 2012 12:40pm
Quote (Mo4NL @ 3 Apr 2012 19:31)
Ja men der har de jo haft fagene hele året har ikke haft et eneste af de fag i 1½ år :(


Hvis ikke du føler dig klar, må du jo læse op på det. Ved ikke lige hvad du havde forestillet dig, eller hvad formålet med den her tråd er.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 3 2012 02:50pm
Quote (Mo4NL @ 3 Apr 2012 19:31)
Ja men der har de jo haft fagene hele året har ikke haft et eneste af de fag i 1½ år :(


evt 10 klasse ?

det kræver 1 år hvor du bare skal give et godt indtryk på de nye lærer du får :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll