d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Går Det Ned!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 1 2012 12:14pm
Yo peeps!
På fredag/lørdag/søndag er der den vildeste ska/reggae festival i kph, loppen.
Det bliver helt vildt og alle der kan komme, bør komme forbi.

https://www.facebook.com/events/172293176210907/
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 1 2012 12:29pm
kunne være man skulle kigge forbi
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 11:19am
sat.

LARICA ! DK .
nice de fra næstveeeeeeed :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 2 2012 03:27pm
Quote (eLmasten @ 2 Apr 2012 19:19)
sat.

LARICA ! DK .
nice de fra næstveeeeeeed :D


Larica er vilde.
Næstved har det lidt med at producere mange gode musikkere?
Hvad er hemmeligheden?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 03:53pm
Quote (LOLouis @ Apr 2 2012 10:27pm)
Larica er vilde.
Næstved har det lidt med at producere mange gode musikkere?
Hvad er hemmeligheden?


haha :D

underground byen ! :D

Musik: Bricknote, Hvid Sjokolade, DeFaktor, Holsae, Mc Alvarado, Larica, etc
Break: Groove punks, Estatic moves,
Graff: CMP , Spin O 5 etc etc :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 3 2012 02:34am
Quote (eLmasten @ 2 Apr 2012 23:53)
haha :D

underground byen ! :D

Musik: Bricknote, Hvid Sjokolade, DeFaktor, Holsae, Mc Alvarado, Larica, etc
Break: Groove punks, Estatic moves,
Graff: CMP , Spin O 5 etc etc :D


I har det hele mand.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 3 2012 03:20pm
Quote (eLmasten @ Apr 2 2012 10:53pm)
haha :D

underground byen ! :D

Musik: Bricknote, Hvid Sjokolade, DeFaktor, Holsae, Mc Alvarado, Larica, etc
Break: Groove punks, Estatic moves,
Graff: CMP , Spin O 5 etc etc :D


de er alle sammen røv elendige, holsae er så fucking grim og elendig, samme med defaktor.. flover mig over de hernede fra..
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 4 2012 04:46am
Quote (Marquina @ 3 Apr 2012 22:20)
de er alle sammen røv elendige, holsae er så fucking grim og elendig, samme med defaktor.. flover mig over de hernede fra..


Der var mr. negative igen :b
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 4 2012 10:06am
Quote (ZwiX @ Apr 4 2012 11:46am)
Der var mr. negative igen :b


Nej din nørd, de er virkelig bare elendige, hør det og grin af dem :-)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 4 2012 02:01pm
Quote (Marquina @ 4 Apr 2012 18:06)
Nej din nørd, de er virkelig bare elendige, hør det og grin af dem :-)


Du kan da ikke mene at hvid sjokolade og larica er elendige. Jo musik er en menings holdning, men det er sku for langt ude.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll