d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvorfor Er Det > ??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 1 2012 09:29am
hvorfor er det så svært at blive set af mediators i donor forum ?? jeg har posted 5 gange uden pm ;(
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Apr 1 2012 09:32am
Hvad er problemet helt nøjagtigt?
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 1 2012 09:33am
der er nogle der poster om de gerne vil donere et hvis antal fg vs $ og det skal man svare på men mediators ser ikke mine posts inden de gør det til nogle andre som ikke poster ?
Member
Posts: 83,171
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 1 2012 11:47am
Du kunne evt. prøve og PM'e en af de aktive mediators.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll