d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bum ;)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Apr 1 2012 02:02am
Så er kims tilbage på jsp er der overhoved nogle tilbage jeg kender ? Mvh kims og hvad bruger i ellers d2jsp til?
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 1 2012 03:27am
Synes dit navn ringer en klokke, men kan sku ikke huske dig helt mate ;)
WB
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 09:38am
wb.

du plejede da ikk at have 30% warn gjorde du ? eller husker jeg forkert.

bruger kun d2jsp til at chatte med... men når d3 kommer, så skal der trades igen.
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 1 2012 09:39am
Quote (eLmasten @ Apr 1 2012 05:38pm)
wb.

du plejede da ikk at have 30% warn gjorde du ? eller husker jeg forkert.

bruger kun d2jsp til at chatte med... men når d3 kommer, så skal der trades igen.


hva er datoen på d3 blevet sat til ??
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 09:41am
Quote (Historyx @ Apr 1 2012 04:39pm)
hva er datoen på d3 blevet sat til ??


d. 15 maj.
så halvanden måned til :)
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 1 2012 09:42am
Quote (eLmasten @ Apr 1 2012 05:41pm)
d. 15 maj.
så halvanden måned til :)


fuck det bliver niice ;)
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Apr 2 2012 05:28am
Nej har opbygget 30 % på ren og skern dumhed for 4 et halv år siden :) lige inden jeg fik mine røde tags som tog mig
5 år at komme af med :)
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Apr 2 2012 07:07am
wb :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Apr 2 2012 07:26am
Quote (kims @ 2 Apr 2012 12:28)
Nej har opbygget 30 % på ren og skern dumhed for 4 et halv år siden :) lige inden jeg fik mine røde tags som tog mig
5 år at komme af med :)


Det pynter nu ellers så godt :b
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll