d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Long John
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 31 2012 05:25pm
købte for lidt tid siden en gammel long john som jeg skal have sat i stand
har i nogen ideer til at gøre den fed
evt hva farve? tænker jeg ikke vil lave den klassisk sort men prøve en anden farve og måske sætte nogle højtalere på ?

This post was edited by IAcid on Mar 31 2012 05:27pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 31 2012 09:56pm
long john er et druk sted ?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 1 2012 02:39am
Quote (ZwiX @ 1 Apr 2012 04:56)
long john er et druk sted ?


ikke engang tæt på :)
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2012 09:17am
Er det dig som har stjålet min Long John :cry:
Kiggede på en forfalden Long John på DBA, og nu er annoncen fjernet..
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 09:40am
Quote (IAcid @ Apr 1 2012 09:39am)
ikke engang tæt på :)
http://static.flickr.com/41/109718620_06f5df638e_m.jpg


en af mine venner har også sådan en. han er Graf maler. så den er fuldstændig tagget.
ser meget fedt ud.. det er ikk sådan trash tags.. men ordenlig malet.. total street :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 1 2012 11:22am
Quote (Gerner @ 1 Apr 2012 16:17)
Er det dig som har stjålet min Long John :cry:
Kiggede på en forfalden Long John på DBA, og nu er annoncen fjernet..


tror jeg ikke

for min står uden baghjul og kæde og den vejer alt for meget til man lige tager den op på ryggen og løber :)
Quote (eLmasten @ 1 Apr 2012 16:40)
en af mine venner har også sådan en. han er Graf maler. så den er fuldstændig tagget.
ser meget fedt ud.. det er ikk sådan trash tags.. men ordenlig malet.. total street :D


også lidt i den stil jeg tænker :)

This post was edited by IAcid on Apr 1 2012 11:22am
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 2 2012 03:15am
Quote (IAcid @ 1 Apr 2012 19:22)
tror jeg ikke

for min står uden baghjul og kæde og den vejer alt for meget til man lige tager den op på ryggen og løber :)


Har du goldlog?? :P
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Apr 2 2012 05:47am
Quote (IAcid @ Apr 1 2012 06:22pm)
tror jeg ikke

for min står uden baghjul og kæde og den vejer alt for meget til man lige tager den op på ryggen og løber :)


Mente nu ikke at du havde stjålet den, men købt den :P
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 2 2012 08:45am
Quote (Gerner @ 2 Apr 2012 12:47)
Mente nu ikke at du havde stjålet den, men købt den :P


ah

tror ikke engang der er stel nummer på den den er over 20 år gammel lol :D

men kan godt være ham jeg købte den af havde stjålet din han lignede typen der kunne finde på det

This post was edited by IAcid on Apr 2 2012 09:07am
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 2 2012 12:24pm
haha den er sku vild nok :P

Quote (ZwiX @ Apr 1 2012 05:56am)
long john er et druk sted ?


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll