d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Aprilsnar - Idéer ? > 01-04-2012
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 31 2012 05:59am
nu det jo den første april imorgen og jeg tænkte på at lave den grummeste prank med min kæreste..
det skal ikk være FOR overdrevet men alligevel en tand over stregen :D..

utro? man er blevet far til en anden ? ehm et eller andet :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 31 2012 06:15am
hvis i bor sammen så prop mel i hendes hårtørrer så det på yourtube engang det så mega nice ud :)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 31 2012 06:23am
Sig du har fået en speciel form for klamydia, som ikke går væk :(
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 31 2012 06:24am
Quote (mhgpwner @ Mar 31 2012 01:23pm)
Sig du har fået en speciel form for klamydia, som ikke går væk :(


hun arbejder med medicin. sådan noget biologi & anatomi halløj, så den går nok ikk :D

Quote (IAcid @ Mar 31 2012 01:15pm)
hvis i bor sammen så prop mel i hendes hårtørrer så det på yourtube engang det så mega nice ud :)


ahh yaeh, det ku være sjovt... eller en spand med vand oven på døren :D
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 31 2012 06:31am
Quote (eLmasten @ 31 Mar 2012 14:24)
hun arbejder med medicin. sådan noget biologi & anatomi halløj, så den går nok ikk :D


haha når okay..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 31 2012 08:25am
Jeg ville ikke sige til min at jeg havde været utro haha... :P
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 31 2012 09:59am
Den vildeste aprilsnar:
Når hun er ude af lejligheden så hænger du dig selv/tager dit eget liv på anden hvis og efterlader et brev hvor der står noget alla "Jeg elsker dig blablabla... vend papiret" og på bagsiden står der selvfølgelig "Hahaha aprilsnar". God grinern. Garanti.

Eller

Den tøssede udgave..
Gør det samme som før, men hvor du ikke dør og blodet er teaterblod osv.
Ikke helt lige så sjovt, men alligevel fint nok..

Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Mar 31 2012 10:14am
Quote (LOLouis @ Mar 31 2012 03:59pm)
Den vildeste aprilsnar:
Når hun er ude af lejligheden så hænger du dig selv/tager dit eget liv på anden hvis og efterlader et brev hvor der står noget alla "Jeg elsker dig blablabla... vend papiret" og på bagsiden står der selvfølgelig "Hahaha aprilsnar". God grinern. Garanti.

Eller

Den tøssede udgave..
Gør det samme som før, men hvor du ikke dør og blodet er teaterblod osv.
Ikke helt lige så sjovt, men alligevel fint nok..


troll....
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 31 2012 02:18pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 1 2012 07:17am
Quote (TheAngel @ Mar 31 2012 09:18pm)
http://www.youtube.com/watch?v=wyv2FD_9Lk4


100% fake :D ´men ville være sygt at gøre
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll